Kun je niet een poosje een time out nemen, ik weet niet of je iemand kent aan wie je de zorg voor je paard een poosje kunt overlaten?
En dan ook helemaal niet gaan, daarna kun je nog zien hoe het daarna gaat. Je hebt een leuk paard om te zien iig (ben even haar naam kwijt) ik wilde dat ik de tijd en het geld had haar erbij te hebben
. Als het echt niet gaat tussen jullie dan is wel beter om haar te verkopen aan mensen waarmee het wel klikt. Dat is geen schande, heb ik ook gedaan, geen seconde spijt gehad.
Succes nog ermee!
)
). Als ik nu een avondje vrij ben omdat mijn bijrijdster Omar doet ,dan weet ik gewoon niet wat ik met mijn vrije tijd moet doen. Ik beleef veel plezier aan hem en hij komt op de 1e plaats.

). Ik heb thuis eigenlijk alleen maar ruzie over dingen die met de paarden te maken hebben. Als ik thuiskom van school wil ik zsm naar stal, want t wordt snel donker. Laatst had ik om 3 uur op stal afgesproken, en was ik om 10 over half 3 thuis. Kon ik me dus net omkleden en dan snel naar stal. Beginnen ze thuis dus echt mega te emmeren, 'en je bent weeer zooo snel weg naar die rotpaarden'. Heb er echt een paar x in de week gedonder over. Ze snappen niet dat ik er zoveel tijd in stop.
.
e band die je samen opbouwd is voor eeuwig en die pakt niemand je meer af.