mijn paardenmarkt avontuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 09:32

Plingorine zit nog steeds op puntje van stoel met grote ogen!* }>

Echt Desiree, fantastisch!!!
Dit is gewoon super, een leuk veulen, met winst verkopen ook nog, en een leuk tehuis kunnen bieden. Je bent geweldig! Cool

Heb je die mensen nog je e-mail adres gegeven?
Had ik gedaan als ik jou was, gewoon om eens te horen hoe het nu is, fotootje te zien, en een leuk contact te hebben in Overijssel! Knipoog

Trouwens, over dat 'per ongeluk kopen' zeg maar, als ik jou was en ik kon eventueel onderdak bieden aan zo'n jonkie tijdelijk, had ik het ook gedaan. Niet elk veulen, maar gewoon ineens zo'n 'ingeving', zo'n moment van 'Ik VOEL dat ik dit moet doen.'
Deesje toch iets van para-abnormaals in zich? Dat instinct/aanvoelingsvermogen waar ze soms helemaal op afgaat zodra ze met een paard in aanraking komt? Tong uitsteken

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-02 09:39

Dorine schreef:
*Dorine zit nog steeds op puntje van stoel met grote ogen!* }>

Echt Desiree, fantastisch!!!
Dit is gewoon super, een leuk veulen, met winst verkopen ook nog, en een leuk tehuis kunnen bieden. Je bent geweldig! Cool

Heb je die mensen nog je e-mail adres gegeven?
Had ik gedaan als ik jou was, gewoon om eens te horen hoe het nu is, fotootje te zien, en een leuk contact te hebben in Overijssel! Knipoog

Trouwens, over dat 'per ongeluk kopen' zeg maar, als ik jou was en ik kon eventueel onderdak bieden aan zo'n jonkie tijdelijk, had ik het ook gedaan. Niet elk veulen, maar gewoon ineens zo'n 'ingeving', zo'n moment van 'Ik VOEL dat ik dit moet doen.'
Deesje toch iets van para-abnormaals in zich? Dat instinct/aanvoelingsvermogen waar ze soms helemaal op afgaat zodra ze met een paard in aanraking komt? Tong uitsteken

Ze hebben geen email, ik had er inderdaad naar gevraagd. MAar heb wel mijn telefoonnr en adres gegeven!
En die ingevingen van jou zijn misschien invoelingsvermogens, bij mij is het impulsiviteit, iets VRESELIJK graag willen. Iets in mij zei dat ik het niet moest doen, maar het duiveltje in mij zei "DOE HET, het is immers zo leuk om te doen!". Als je van de schrik bekomen bent voel je je er ook goed bij, en dat zegt wel iets he. het is ergens nog steeds jammer dat het verkocht is, ik heb gekozen voor mijn verstand (NOG een paard erbij in onderhoud, nog meer financiele problemen) i.p.v. voor mijn gevoel: houden is wel zoveel leuker.

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 09:53

Dees dat duiveltje in jou ook he... }>

Maar ja, voor je gevóel weet je denk ik ook wel dat het beter is om te verkopen.
Dat je emoties dan toch zeggen: Ja maar zo schattig zo lief zo...
Dat is normaal toch? *LOL*

Leuk dat je hen je adres hebt gegeven!
Hopelijk wordt het beestje erg gelukkig. Lachen

Lyonesse

Net te laat desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 11:03

Ik heb vorige week net mijn haflingerhengst verkocht. Huilen 2 en half jaar van Altjo van de kenterstreek x Naxos ( oostenrijker)
Maar als het je wat lijkt, hij wordt nog doorverkocht.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 11:18

Helaas te oud Mystica. Die moet namelijk binnenkort gereden worden. DAarbij komt hij te staan bij een merrieveulen. Ik zoek dus een veulen of jaarling.

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 20:33

Ik herkende je natuurlijk niet, Lia wel, dus ik dacht: die handelaar heeft een verrekt mooi veulen bij zich. 'T is ook nog een knappe handelaar, dat zie je tegenwoordig niet meer zoveel (geintje) Haha!

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 20:57

Jee, en dan niks zeggen, dat jullie er waren!!!!!!!
Of was ik effe weg?

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 21:43

hahahahaha , mooi hoor heb je wat winst gemaakt , whahaha , ach het veulen was mss beter bij die mensen af , ga je het ooit nog opzoeken ?
doeg xxx

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 21:54

da's echt zo'n actie voor jou dees!
Ik zie jou daar echt al staan met een verbaasde kop:"Ik heb een veulen gekocht, maar ik heb geen geld!, waar moet ik dat vandaan halen? Ik heb een veulen gekocht,Jezus, wat heb ik gedaan"

Maar tijdens de buitenrit vorige week zei je wel dat er een kans was dat je met een veulen thuis kwam.Maar je wou wel een haflinger..
jammer genoeg is dat niet gebeurd, was wel leuk zo'n veulen!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 09:15

Albert schreef:
Ik herkende je natuurlijk niet, Lia wel, dus ik dacht: die handelaar heeft een verrekt mooi veulen bij zich. 'T is ook nog een knappe handelaar, dat zie je tegenwoordig niet meer zoveel (geintje) Haha!

Het leuke is dat ik later terughoorde van iemand die erbij heeft gestaan die mij ook kent, dat hij een eindje met die mensen die mijn veulen gekocht hebben is opgelopen. Die man had tegen hem gezegd "ik heb eigenlijk niet zo'n verstand van paarden maar ik had wel vertrouwen in dat meisje". Dat schenkt mij veel voldoening natuurlijk! Haha! Daarbij was het wederzijds, ik had vertrouwen in die mensen dat ze meelevend zijn en dat ze willen dat hun dier zich prettig voelt, niet van die mensen zo van "hij moet het er maar mee doen!" want zo kwam die andere man die er op bood wel een beetje over.