Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kop op, doorzetten! Niets aantrekken van wat anderen zeggen!
. Toen ben ik een hele tijd met behulp van mensen opgestapt, en de eerste paar keer heeft hij een flinke tik op zijn kont gekregen. En wonder boven wonder kan ik nu opstappen zonder hulp en blijft hij net zolang stil staan als IK wil. Wat ik dus wil zeggen Leon, hou moedt want het komt allemaal wel weer goed ookal kost het soms heel veel tijd en energie. En ik denk dat het probleem ook niet zo zeer alleen ligt bij het rijden alswel in de hele omgang met snowdon? Maar daar weet ik weinig van dus daar kan ik niet overoordelen. Heel veel sterkte in ieder geval en jullie komen er wel!! 
snowdon"]
[quote="lein schreef:En ik denk dat het probleem ook niet zo zeer alleen ligt bij het rijden alswel in de hele omgang met snowdon?
Citaat:En als je maar 1 ding niet doet, val niet terug op al die 'normals'... je weet dat dat toch niet werkt dus pls...
Citaat:-als ik 'normals' interpreteer als zijnde niet-NHS-mensen dan vind ik dat je weinig respectvol bent en ook bijzonder kort door de bocht.-
snowdon schreef:Ik heb veel met hem buitengereden, en nog veel vaker wandel ik met hem, ik rijd misschien 1 x in de week, de laatste tijd zelfs 1 x in de 2 weken. Het is al helemaal lang geleden dat ie in de bak had moeten werken, maar zelfs dat ging de vorige keer goed voor zijn doen.