nieuw zadel+foto= foto doet het!!!!!(denk ik)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 12:46

Ik denk dat het op Paddy best zal passen. We zullen wel zien. MAar of jij straks vind dat het lekker zit... je hebt nogal veel noten op je zang hoor, meer dan ik!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 12:47

voor iemand die niet zo lang is en korte benen heeft is het dus al niks. zo lange zweetbladen. Gaat irriteren hoor met rijden. Nouja als je het terug mag brengen is dat wel in orde. Zorg wel dat je zwart op wit hebt dat jet het mag terugbrengen en geld terug krijgt voor je het zadel betaald. Goed lezen voor je je handtekening zet!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-02 13:57

Ik vind het er heel goed uitzien, en mijn instuctrice ook.
Lange zweetbladen vind ik niet erg, en ik heb weleens op een County gezeten, en dat vond ik weer niet fijn omdat hij zo'n DIEPE zit had...
Die KN van Desiree kan ik best zitten, hij heeft ook helemaal geen diepe zit, maar die is te hard...
Dus net als ik al zei: ik zie wel wat het word.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 14:13

Diepe zit of vlakke zit, dat maakt voor de inwerking niet uit. Het is de ruiter die diep zit of juist niet.
De zit van het zadel is ecth heel erg persoonlijk. Ik hou echt niet van de Ainsley vanquard, veel te dwingend. Dus ik zou denk ik beter zittne op een vlakker zadel.
Angeliek, als het ene paardenzadel is, dat is in jouw geval niet erg lijkt mij. Ik ben wel benieuwd of het je bevalt.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 14:15

Ik ben ook erg benieuwd wat je ervan vindt!
Wanneer krijg je hem?
En idd wel goed afspreken dat je hem écht terug mag brengen, dus dat moet gewoon zwart op wit staan..
Tja ik vertrouw haar gewoon niet zo.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-02 19:54

Ja, ik heb haar net een mailtje gestuurd met mijn adres enz. en gezegt dat ze hem op kon sturen...
'k hoop dat ik hem vlug heb!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 08:27

Laat het ons weten he?

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 11:12

Natuurlijk joh!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 11:26

Ik zou toch nog even goed navragen of je het zo terug kan sturen. Wij hebben er ook over gedacht om een zadel bij haar te kopen toe nwe er een zochten. Maar pastte het zadel niet dan moest ze het uiterlijk de volgende dag nog terug hebben. Ja en dat ging niet.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 14:02

Ik heb gezegt dat ze het onder rembours moet opsturen, wat eerst wou ze 'eest betalen en daarna opsturen', en toen dacht ons pap van:""ja! steek em dan maar in je hol."
En toen zei kaatje: als ik hem onder rembours opstuur, kan je hem niet meer terug sturen..."
Maar als ie niet past verkoop ik hem gewoon, maar ik denk wel dat ie past..
En Kaatje zei ook al,"Als je een een standaard maat neemt past hij bijna overal op, zelf rijd ik ook meerdere paarden met een standaardmaat.."
daarom vertrouw ik haar wel.