Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dorientjee schreef:gewoon tips hoe ik aan andere kan komen.
Ik doe het wel om te rijden, puur omdat dat leuk is. Maar grondwerk vind ik ook leuk! Maar na een tijdje gaat dat vervelen. Jullie kunnen rijden als jullie daar zin in hebben, ik niet..
Dorientjee schreef:Weet je wat, ik zoek het zelf wel uit, ik heb jullie hulp niet nodig, ik krijg toch alleen maar G*ezeik dat ik ondankbaar ben, maar dat ben ik niet! Dat verhaal is te persoonlijk, ga ik niet uitleggen.
Ik doe het wel om te rijden, puur omdat dat leuk is. Maar grondwerk vind ik ook leuk! Maar na een tijdje gaat dat vervelen. Jullie kunnen rijden als jullie daar zin in hebben, ik niet..
Dorientjee schreef:Jullie kunnen rijden als jullie daar zin in hebben, ik niet..
Kiara schreef:Ik weet niet hoe oud je bent, maar je zou kunnen overwegen een andere hobby te zoeken.
Wanneer je het verzorgen van een shet na drie jaar "saai" vindt worden, dan lijkt me dat het 'paardenvirus' niet helemaal in je bloed zit. (maar ik kan me vergissen natuurlijk)
Is niets mis mee, maar je zult dan zelf veel meer plezier beleven aan een hobby die wél bij je past!
Of je moet de 'eisen' die je stelt drastisch aanpassen aan wat mogelijk is.
Het vinden van een leuk verzorgpaard is niet altijd even makkelijk, en weet ook dat je niet de enige bent die op zoek is.
De meeste 'kans' maken dan tóch de meiden (en eventuele jongens) die het rijden niet direct op de eerste plaats hebben staan, maar die 'tutten' en een band opbouwen met een dier juist belangrijker/leuker vinden.
Succes!
Dorientjee schreef:Als ik niet snel een verzorgpony krijg, stop ik met heel het paardrijden.
Kiara schreef:Ik weet niet hoe oud je bent, maar je zou kunnen overwegen een andere hobby te zoeken.
Wanneer je het verzorgen van een shet na drie jaar "saai" vindt worden, dan lijkt me dat het 'paardenvirus' niet helemaal in je bloed zit. (maar ik kan me vergissen natuurlijk)