een vriendin van me ging leren rijlaarzen kopen nou ik mee
en waarmee kom ik thuis?
- een onderdeken
- een tube sedalin
- laarzenspanners
- en een leren halster + een hengstenketting
als we het hebben over zelfbeheersing......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

( en betaald) Alleen als ik nieuwe laarzen of een nieuwe broek nodig heb, dan haal ik het. Maar aangezien ik zoveel broeken had, van de tijd dat ik nog fulltime in de paarden zat, heb ik voorlopig geen broeken meer nodig.
), nieuwe jas, schoenen, pijpkousen, bandages.... En nu is het over en uit met de kooplust, voorlopig ben ik genezen van ruitersportzaken!
) is dat mijn moeder me afschriften controleerd...
) en dan kom ik vast met veel meer thuis...
. Inmiddels is er een nieuw probleem gerezen: de kogelbeschermers passen en bleken een uitstekende keuze
, er zullen vast wel bijpassende peesbeschermertjes zijn voor om de voorbenen
, puntje is dat ik daarvoor naar Bilthoven moet en dat is voor de controle (dank je SP, ik ook van jou) niet zo heel slim zeg maar
. Het is natuurlijk wel zo dat de beschermers voor wel moeten passen bij de beschermers achter en dat is nu niet zo
.
Kom elke dag langs Hippodam en ga dus regelmatig even naar binnen, maar heb nog niets gekocht
) en heb alleen het kopstuk en een spuit sedalin gehaad(nog steeds verkrijgbaar hoor
), die ik ook echt nodig had 
). van die eskadron kreeg hij ineens schuurplekken dus die gaan niet meer om en dat gedoe met bandages ben ik ook zat!
Maar eerst een nieuw springzadel(stel ik al een jaar uit omdat ik niet weet of ik straks nog tijd heb om te blijven rijden etc...) en misschien kan ik die singel er dan wel bij praten

Het snijvlak van de springschoen is niet echt netjes afgewerkt...niks voor Eskadron.
, ik heb er vanacht nog over gedroomd), maar ik heb het daar gehouden bij een veloursachtig shabrack van BR, een beetje bruin/boswachtersgroen achtig met hele subtiele gouden pipingen donkerbruine satijachtige bies. Mooi dik gevoerd en apart gestept!