Om te beginnen, Greg lijkt een heavy metal fan als je hem poetst.. Hij heeft namelijk zo de paasei aan borstels dat hij spontaan begint te headbangen. (en niet zo een beetje)

Ik neem hem wel eens een keer mee naar m'n thuis, en hij weet donders goed waar ik die boterhammen met stroop en gevulde appels enzo voor hem klaar maak (ja ik verwen hem teveel)...Als je dan ook niet een beetje oplet staat er ineens een ongeduldige pony in je keuken..

Vroeger was hij ook het ontsnappingswonder bij uitstek (is hij ondertussen afgeleerd) zo is hij eens onder de omheining van de bak door gekropen en in de sloot beland (toen hij even eerder uit z'n stal was ontsnapt)...gevolg was dat we dus heel die bakrand moesten los vijzen (waren ijzeren buizen) om m'neertje terug op het droge te krijgen...(was al een geluk geen diepe sloot) erg frustrerend om je net gepoetste schimmel zwart terug te krijgen...

Dat heeft ie me trouwens wel meer geflikt, gaan rollen in de meest natte en modderige plas na een poetsbeurt...maar denk nou niet dat hij onder het zadel door een plasje of een drol durft lopen

Wat ie ook altijd reuze vond was om zichzelf ergens neer te pleuren in het diepe zand (onder het zadel) als je dierf te stoppen in het bos. (stoppen, bam pony op de grond en rollen maar.. is hij ondertussen ook afgeleerd hoor) Hij houdt nou eenmaal erg van rollen, nu nog maar het gebeurt tegenwoordig wel op iets gepasterre momenten.

Ik heb ooit nog eens een ander pony'tje gehad waar je ook erg op moest letten als je met iets bezig was.
Zo was ik een keer mijn D-pony haar achter-getten aan het aan doen (strijklappen in het AN geloof ik) zie ik Bie (die andere kleine pony) *sluip* *sluip¨*....*graas*....*sluip* dichterbij komen...En nog voor ik er erg in had trok ze daar een achter-get van mijn pony haar achterbeen om het vervolgens op een lopen te zetten met dat ding in haar mond (en kon ik erachteraan, tot de andere kant van de wei en dat was een heel eind), dat heeft ze me met alle mogelijke voorwerpen geflikt, zo ook met een pot knoflook (was ze verlekkerd op).

Ach ik heb nog een boel meer meegemaakt, daar kan ik een boek over schrijven