Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chanora schreef:Ik zou me pony nooit weg doen omdat er op geboden word, al bieden ze 1 miljoen..
Mijn pony doe ik alleen weg als die te koop is omdat ik over ga naar een paard bijvoorbeeld

maar ff sirieus.
Suelza schreef:chanora schreef:Ik zou me pony nooit weg doen omdat er op geboden word, al bieden ze 1 miljoen..
Mijn pony doe ik alleen weg als die te koop is omdat ik over ga naar een paard bijvoorbeeld
Dat klinkt een beetje tegenstrijdig...
Verkopen blijft verkopen, of je hem nu zelf te koop zet of omdat hij te koop wordt gevraagd...
chanora schreef:Ik kan het niet zo goed uitleggen.. Als je hem verkoopt omdat je er veel geld voor krijgt, vind ik niet dat je veel om je paard geeft, als het niet anders kan omdat je te groot word ofzo dan moet je hem wel verkopen..
Suelza schreef:chanora schreef:Ik kan het niet zo goed uitleggen.. Als je hem verkoopt omdat je er veel geld voor krijgt, vind ik niet dat je veel om je paard geeft, als het niet anders kan omdat je te groot word ofzo dan moet je hem wel verkopen..
Dat is onzin... Dat heeft niets met "geven om" te maken. Als je echt zoveel van je paard houdt dat je hem nooit wilt verkopen, dan zet je hem ook niet aan de straatkant omdat je te groot voor hem wordt maar dan zoek je een leuk ruitertje die er een paar keer in de week op hobbelt... Dan maar geen groot paard...
chanora schreef:Maar ik rijd wedstrijden en moet hem verkopen als ik te groot word, ik heb ook nog een pony van 19 en die blijft altijd