Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rianneke schreef:ik snap je nu echt helemaal!
heb ongeveer dezelfde situatie gehad... maar je kan niks anders dan de beslissingen van je ouders accepteren!
angelax schreef:jullie weten niet wat met die shet is die kan je ook niet zomaar verkopen kan je niks meedoen..
vangen wil niet wie we er ook hbben bijgehaald dus hou over die shet op.. om daar wat mee te doen.. en over verkopen..
angelax schreef:les aan huis..
je weet niet waar ik woon dat gaat niet samen..
yeah iemand die me snapt:D(L)
. eilleen333 schreef:angelax schreef:jullie weten niet wat met die shet is die kan je ook niet zomaar verkopen kan je niks meedoen..
vangen wil niet wie we er ook hbben bijgehaald dus hou over die shet op.. om daar wat mee te doen.. en over verkopen..
Nee... Je koopt een paard, maar wil er geen energie in steken er wat mee te bereiken? Dan ben je geen derde paard waard. Überhaupt geen paard...
En neem les aan huis!
Maar als jullie dan samen gaan rijden flipt de shet toch alsnog?
Eevj schreef:als je zusje zo graag een pony wil waarom vraagt ze het dan niet zelf. Mij geef je zo een beetje t gevoel dat je gewoon zelf nog een pony wil omdat je het niet leuk vind dat je je fjord niet aan kunt?
angelax schreef:geen energie Omgg... volgens mij zijn er wat mensen die zich er beter niet mee kunnen bemoeien omdat die het voor geen ene moer snappen
Citaat:Nee... Je koopt een paard, maar wil er geen energie in steken er wat mee te bereiken? Dan ben je geen derde paard waard. Überhaupt geen paard...
En neem les aan huis!
Maar als jullie dan samen gaan rijden flipt de shet toch alsnog?
eilleen333 schreef:angelax schreef:les aan huis..
je weet niet waar ik woon dat gaat niet samen..
yeah iemand die me snapt:D(L)
Waar woon je dan? Ik ken hele goedkope mensen die goed lesgeven aan huis. Alleen wonen die niet hier in de buurt, dus daar heb ik niets aan.
Charaz schreef:Wat loop je dan te kletsen dat je met je fjord niks kan.
. Rianneke schreef:niet iedereen is meteen verwend als je een 3de beestje erbij wilt...
verwend is als je alles maar krijgt wat je wilt volgens mij en volgens mij krijgt de ts geen 3de pony