Over Alese en haar lipizaner & arabier.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 12:49

het is zowiezo dom van haar want het Lipizzaner wereldje is maar zo klein, en qua naam had ze het al verkeerd, Siglavi is namelijk een bloedlijn in het Lipizzaner ras en is een beetje dom als je niet eens weet hoe je eigen paard heet!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 12:54

Wordt het hier geen tijd voor een slotje? Mevrouw is ondertussen goed ontmaskerd.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 13:04

ja laten we maar doen he, veel lol is aan dit verhaal ook niet te beleven. Ik stem voor! Knipoog

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 13:47

stef schreef:

Ymke, ik kan niet geweldig rijden, heb nog nooit wat in de wedstrijdsport gepresteerd, en toch wordt ik geaccepteerd.
Goh, zou ik een wonder zijn?

Goh dan ben ik ook een wonder!
Misschien... Ymke ligt het wel aan jou!

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 16:27

#Ymke# schreef:
En dan nog te bedenken dat 40 %van heel bokt haar zoooo geweldig vonden! Tja, een paar dure paarden, een mooi omgeving en een snel mondje maken de vrouw. Als je maar goed kan rijden en het laat zien ben je geweldig. Eigenlijk vind die mensen zelfs nog zieliger ( als je je aangesproken voelt!!)

Weet je wat zo jammer is, dat je af en toe van die rare dingen neer zet!
Altijd van die dingen, waarmee je jezelf zo ongewild maakt!

Je lijkt altijd zo'naardig persoon, maar dat komt er weer zo'n zin in!
Waarom doe je dat toch, het word voor jezelf er ook nietleuker op!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 16:29

flair"]
[quote="stef schreef:

Ymke, ik kan niet geweldig rijden, heb nog nooit wat in de wedstrijdsport gepresteerd, en toch wordt ik geaccepteerd.
Goh, zou ik een wonder zijn?

Goh dan ben ik ook een wonder!
Misschien... Ymke ligt het wel aan jou!
[/quote]

dan ben ik een nog groter wonder denk ik hoor want ik heb niet eens een eigen paard!!!!!!!!! *oeps nu word ik er denk ik uit geknikkerd*

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 16:42

En ik heb ook geen eigen paard. Wordt ik er ook uitgeknikkerd?

Of hoor je er soms alleen niet bij wanneer je een bejaard stuk brandhout onder je r**t hebt welke, wanneer je niet realistisch genoeg bent om te beseffen dat het beestje gewoon genoeg heeft gehad, kuren en kwalen heeft. Schijnheilig ?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 16:58

Bejaard stuk brandhout... sja ik vind het banketstaaf om haar paard erbij te betrekken eigenlijk. Het gaat om de manier waarop ZIJ met haar paard omgaat... daarom wordt ze niet geaccepteerd.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 17:06

flair schreef:
Bejaard stuk brandhout... sja ik vind het banketstaaflig om haar paard erbij te betrekken eigenlijk. Het gaat om de manier waarop ZIJ met haar paard omgaat... daarom wordt ze niet geaccepteerd.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik zou nooit een paard afvallen, zeker niet als ik het niet eens ben met een persoon. Bram heeft niets verkeerds gedaan.

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 17:08

zullen we voor een slotje gaan jongens?

Die Alese dat was mij persoonlijk ook al wel duidelijk:
ten eerste omdat ik ook wist dat bonte arabieren in principe niet bestaan (Arabian Fantasy te Rijssen beweert dat de eerste ter wereld overigens dit jaar bij hen ter wereld is gekomen), en ten tweede omdat zulke verhalen nu eenmaal iets te mooi zijn om waar te zijn, en na ongeveer 2 jaar bokt weten we nu allemaal wel dat we dan op moeten letten.

Maar ik denk niet dat het zin heeft hier verder door te gaan en Ymke af te gaan vallen.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 17:14

Ymke wordt met de dag gefrustreerder, ik ben benieuwd wat haar toppunt van boktfrustratie gaat worden?

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 17:23

Ik val Bram niet af, wat ik bedoel is dat wanneer zij realistisch zou zijn het heel goed mogelijk zou kunnen zijn dat Bram gewoon 'op' is, voor wat betreft zijn mogelijkheden als gebruikspaard en dat alleen heel licht recreatief rond stappen misschien nog een mogelijkheid is. Ik kom namelijk vrijwel dagelijks langs de Paardenkamp en wat er daar buitenloopt gedraagt zich op zijn manier ook nog geregeld fris en vrolijk, compleet met bokken en ander jolig gedrag.
En verder is 'brandhout' hier synoniem met 'niet meer te gebruiken voor het doel waarvoor aangeschaft'. Ik ben de laatste persoon om te stellen dat je per definitie niets meer kunt met een paard van 20, kijk naar de gebr. Whitaker. Zij demonstreren het ten telkenmale dat zij paarden van die leeftijd en daarboven op top niveau kunnen laten meedraaien.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 17:31

De laatste paar reacties hebben niets meer te maken met het oorspronkelijke onderwerp. Over Alese is het nodige al gezegd, en ik ben van mening dat dit topic toe is aan een slotje.