Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Ik wist echt niet wat voor ravage me daar te wachten stond nu de storm weer was gaan liggen en het zonnetje weer scheen.
charene schreef:nou nog niet helemaal, maar dat komt wel weer goed. Ben blij dat al jullie paardjes en mensen die er waren er goed uit zijn gekomen. Doe in ieder geval een paar daagjes rustig aan met de paarden je weet maar nooit hoeveel rook ze hebben binnen gekregen, geloof dat Ant (veearts) zei van zeker 5 dagen. En goed blijven opletten, ik denk dat ik vanavond even naar wennekers ga. Heb gister de foto`s opgehaald van na de brand, dan schrik je toch wel weer , heb ook een foto van de losgooibak met maarliefst een meter water erin, geloof ik. En annemiek gelukkig gaat het goed met je moeder en ik zie je.
We doen het inderdaad rustig aan. Ik hoop dat Omar het daar ook mee eens is
die racekever
Heb je pb gestuurd.

en de brandweermannen/vrouwen van afgelopen weekend zijn echt toppertjes ze waren vriendelijk
en bleven helemaal cool
, toen ik helemaal op bij mijn hengst ging kijken of alles ok was en even wou bijkomen stondt er eentje bij hem met zijn wang tegen hem aan en ray gaaf hem alleen maar knuffels en had het erg naar zijn zin, hij kreeg appeltjes en knuffels van die brandweerman en vergaat alle opwinding, en zo zag ik het wel vaker die nacht. dus even voor de mannen een pause en voor de paarden wat rust en voor alle twee afleiding
ze hebben echt super werk geleverd.
het was alleen niet op de tv misschien vonden ze het geen nieuws meer toen er geen gewonden waren alleen (alsof het niet al erg genoeg is rookpatienten etc.)
( alleen waneer je het goed vindt natuurlijk). dicke kuss en sterkte
gefeliceteerd met je pony. ja de paarden staan weer gewoon op stal en ze zijn erg snel met het opruimen en vernieuwen dus je ruikt het nog steeds en het is ook nog te zien maar het leven is bijna weer zo als voor de brand... helaas is raymond mijn hengst nog steeds ziek hij hoest en is op twee benen kreupel en de rest verkouden dus de dierenartst komt morgen
maar verder gaat het goed en zijn we blij er zo goed vanaf gekomen te zijn