Black_White schreef:Weetje wat ik nou altijd zo grappig vind, mensen willen het liefste hun dier zetten op een zo'n luxe mogelijke stalling. Heel fijn allemaal, maar besef wel dat een luxe stalling in de meeste gevallen nou niet echt een stalling is waat je paard van gaat staat trappelen. Ik naar mijn mening is een weide van 45 hectare voor een paard 5 sterren (lees: dan hoeven we onze paarden niet eens meer te irriteren met spuiten, pasta's en andere ellendige rotzooi). Wat hier allemaal genoemd wordt is enkel voor de ruiter plezierig.
Maar eerlijk is eerlijk, zelf heb ik soms ook nog wel eens van die pennydromen over een stal uit bakstenen opgetrokken van 5x5m met een deurtje waar ze zo lief overheen kunnen kijken e.d.. Bovendien is een hypermoderne, zacht verende, niet stoffende binnenbak ook niet verkeerd.
Ik weet toch wel zeker dat mijn paard het op deze 5 sterren stal perfect naar zijn zin heeft!

In mijn uber-penny-tijd heb ik mijn moeder wel eens geprobeert over te halen om daar heen te verhuizen met mijn pony
Wat ben ik blij dat mijn moeder wijzer was.