Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chantal1 schreef:Maar nee toch maar geluisterd naar anderen en dat dier zich maar met pijn uit de naad werken. Nog wel tot de Z2!
Citaat:En de reactie van jou chantal maakt me alleen maar pissig
Fitzroy schreef:Chantal, heb jij ergens gelezen dat ik er niet van geleerd heb? Volgens mij schrijf ik dat letterlijk in een reactie.
Maar ik moet hier niet op ingaan, slecht voor mijn bloeddruk ...
Je bereikt er wel mee dat ik nooit meer wat over Fitz op Bokt zet, dus leef je negatieve reacties voortaan maar bij iemand anders uit!
Fitzroy schreef:En waar ik na vandaag al helemaal van overtuigd ben, is dat je vooral op je eigen gevoel af moet gaan.
Vandaag is een harde les voor me en het erge daarvan is dat het ten koste van Fitz is geweest.
Als ik nu nog maar 1 x twijfel over de gezondheid van mijn paard laat ik me door niemand meer van de wijs brengen ...
Mieke schreef:
Voel je verder maar niet zo schuldig hoor Leontine, je hebt je paard toch niet express pijn gedaan??? Je hebt het beste met hem voor, dat weten wij allemaal!En of die scheve wervels erin gereden zijn of dat er eens iets met hem gebeurd is zal niet zomaar duidelijk zijn. Ik vind het vrij simpel om te zeggen dat dit probleem er altijd ingereden wordt!
happy worker"]
[quote="chantal1 schreef:Mooi zo! Gelukkig maar.
Ik noem mijn paard tenminste niet lelijk, zegt al genoeg. Lijkt je dat niet Fab...