wat een schitterend verhaal, ik had die kop graag willen zien ik had niet meer bijgekomen!!
Tess
Geplaatst: 25-10-02 11:18
Toen onze kinderen nog klein waren, hebben eens een huifkar gehuurd in Drenthe en zijn daar een week mee op pad geweest. Er waren daar toen ook mensen die de eerste dag de leidsels aan de leidselsleutels hadden vastgemaakt( ringen bovenop het schofttuig), ipv aan het bit. Ze hebben zo de hele dag rondgereden zonder dat er iets gebeurd is..........ongelooflijk he?
nikkiemisty
Geplaatst: 25-10-02 11:20
ik had gister je verhaal gelezen en ik ging gister mn verzorgpony in de paddock zetten en precies het zelfde verhaal ik liep naar de paddock en ik gaf een rukje omdat ze is door moest lopen en ineens krijg ik dat halstertouw tegen mn been aan, dus ik denk die is los geschoten. En ik kijk goed heb ik zelf die gesp in mijn hand
Cody
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-02 11:30
Whahaha Tess, dat is wel heeeeel erg Maar die Drentse Fjorden weten hun rondje idd wel, daar hoef je niet eens voor te sturen Ik vind de tip van Maarten ook wel cool, van het onzichtbare paard Nikkiemisty: een gewaarschuwd mens telt voor 2, toch???