ook zo voorzichtig geworden ??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 12:08

ik ben ook een stuk voorzichtiger geworden sinds dat m'n vorige pony me alle hoeken van de bak heeft laten zien, in die periode had ik ook het nodige mee gemaakt wat je sterk over het leven deed na denken (vlak voor me gebeurde er op de snelweg een ongeluk met een auto waar twee vrienden in zaten (gelukkig niks aan de hand maar je schrikt wel) niet lang daarna verongelukte een kennis van mij met de auto, en weer niet veel later zijn twee kennissen neer gestort met een vliegtuig)
Dus ja ik ben een stuk voorzichter geworden, mij krijg je ook niet zo snel op een groot paard, terwijl ik daar toch geen slechte ervaringen mee heb gehad Verward , en vroeger deed ik echt de stomste en domste dingen, ach ja verstand komt met de jaren Schijnheilig

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:33

Steef schreef:
[ Ik heb alleen een hekel aan friezen, ik heb nog maar iets van 4 friezen gereden in mijn leven, en van allevier ben ik afgebokt.
[/quote]

Friezen kunnen toch niet bokken? Knipoog Ik ben ook wel een stuk voorzichtiger geworden. Zeker nadat een vriendin van me vorig jaar met een traumaheli is afgevoerd na een ongeluk met een paard. Toch zou ik nog een stuk voorzichtiger kunnen zijn door bv altijd met cap te rijden maar dat doe ik niet.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:10

Wat is dat toch met die Friezen Verward
Ik heb er bij twee toegekeken hoe ze zadelmak gemaakt werden. Bij de een hebben ze op een gegeven moment Sedalin gevoerd omdat de, toch echt goede ruiter, er niet op kon blijven zitten en het paard volkomen gek werd.

Nr. 2 vloog alle kanten op en knalde een vriendin van mij er af. En die heeft al zo verschrikkelijk veel paarden zadelmak gemaakt, dan moet een paard wel heel gek doen wil zij vallen. Haar werkgever, een bekend springruiter, baalde flink omdat ze daarmee meteen een tijd uit de roulatie was met een gebroken arm. Het paard is nooit meer bereden maar daarna beleerd voor de wagen. Ik heb geen idee hoe dat is gegaan.

Zelf heb ik ook een stuk minder lef dan vroeger. Sinds ik kinderen heb ben ik gewoon een stuk voorzichtiger. Ik kan het me niet permitteren om een tijd uit de roulatie te zijn. Bovendien ben ik minder flexibel dan vroeger waardoor ik ook minder gemakkelijk rare sprongen uitzit.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 21:02

Friezen zijn gek, dat is het! Knipoog

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 21:56

Sinds ik van Barley afgevallen ben en mijn rug toen brak ben ik ook een stuk voorzichter geworden. Ik ben nu echt een pony meisje geworden. Paarden vindt ik nog een beetje eng. Ja van 1.60 daar stap ik nog wel op. Maar als ze echt groter worden haak ik af.

En nu heb ik mijn oog laten vallen op een welsh Cob van 1.55m. Best een grote dus. Hopenlijk voel ik me daar wel veilig op.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 22:42

Ik ben me altijd bewust geweest van dingen die ik deed.
Ik wordt alleen nogal snel bang gemaakt. En daar baal ik van...