Wat deden jullie vroeger voor onverantwoordelijke dingen...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mirthe_

Re: Wat deden jullie vroeger voor onverantwoordelijke dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 21:16

Euhm.. ook wel meer dingen.
Een keer ging ik wandelen, was in de winter, dus ze had een tijdje op stal gestaan, beetje fris natuurlijk.. Ik dacht na een tijdje, och, ze is toch hartstikke lief en braaf, ik ga er opzitten. Ik een hek gezocht, want ze had natuurlijk geen hoofdstel of zadel op. Dus via dat hek er op, ze draaide zich om, bokbok, en daar ging ik. En zij natuurlijk ook, dwars door het dorp heen over de weg naar huis toe. Ik heb nog nooit zo hard en lang achter een gerend, en zij vond het prachtig!
Ook een keer, dat was alleen niet echt onze fout, ging ik rijden met een vriendin. Kwamen we onder weg een carnavalswagen tegen, die het heel grappig vond om plotseling de muziek aan te zetten. Mijn vriendin en ik zaten bijna in het bejaardentehuis waar we langs kwamen, onze ponies waren plotseling gloeiiend heet Clown

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:27

Racen tegen elkaar, elkaar achternagaloperen (lees: vol gas) en dan proberen van pony te trekken. Nogal gevaarlijk als je het nu zo bekijkt. Ook gingen we vaak met zn tweeen op een paard gaan wandelen, om dan voluit te galoperen over de velden. Klinkt ook niet bepaald als superveilig. Al bij al hebben we veel plezier gehad en zijn we er springlevend uit gekomen.

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:35

toen ik een jaar of 10 was mocht ik van een boer zijn net 3 jarige pony inrijden. Ik had 4 jaar les gehad op een manege en reed nog steeds op de braafste pony's. Ik had geen flauw idee waar ik mee bezig was.

ik had ook ee hele leuke welsh pony van die boer gereden. die was (gelukkig!) heel braaf. Dus ik ging er zonder wat dan ook mee op buitenrit. EEn beetje in in berm galloperen terwijl er trekkers langs reden enzo ..Clown

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:53

Toen ik nog op de basisschool zat, geen idee welke klas, ging ik weleens met een vriendin naar een weilandje (Gewoon midden in een wijk eigenlijk) in de buurt waar twee paarden stonden.
Waren behoorlijk grote paarden, maar we kwamen er gek genoeg op.
Een keer galoppeerden ze er vandoor en was mijn vriendin eronder gekomen. Gelukkig was alleen haar voet gekneusd, als er een hoef tegen haar hoofd gekomen was hadden we een groter probleem.
Het stomste was nog dat als meisjes kwamen kijken of vragen wat we aan het doen waren, we altijd zeiden dat het onze paarden waren en hadden de lompste pennynamen verzonnen Koe
Achteraf waren ze van iemand die ze voor de paardentram gebruikte, die was behoorlijk boos maar we zijn er met een waarschuwing vanaf gekomen Vork .

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:00

foutje..