ben vanavond overvallen....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 16:52

meid wat schrikken zeg! die bp weet ik wel wij tanken er ook wel volgens mij vlak voor je naar de snelweg gaat?

hopelijk kom je er snel weer een beetje bovenop en pakken ze die vent!

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:08

Jeetje doodeng zeg, ik kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent.
Ik heb in een dierenartspraktijk in Amsterdam gewerkt en die is ook eens overvallen, ik was er op dat moment gelukkig niet zelf, maar mijn collega heeft een behoorlijke klap gehad daarna. Het is goed om de eerste weken in elk geval niet alleen te werken om weer wat zelfvertrouwen te krijgen en wat de anderen ook al zeggen: slachtofferhulp kan echt wat voor je doen !!

Heel veel sterkte !!!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:12

heeeeeel veeeel sterkte!
echt erg wat jou is overkomen!
Ik leef met je mee hoor!
Nou, sterkte, groetjes
Marleen

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:25

Mijn man werkt in een winkel en inderdaad, ik heb ook wel eens gedacht aan dit soort dingen.
Tot nu toe werden er alleen maar artikelen daar gestolen (=Blokker), en vaak ook de dader opgepakt), nog niet een overval o.i.d. dus.

Wendy, als je het van je af wilt schrijven, kan gewoon op Bokt hoor!
En als je wilt, mag je me er ook over pb-en/mailen.
Van je af schrijven helpt juist, althans dat is mijn ervaring wanneer ik het moeilijk heb.

Veel sterkte en inderdaad, je hebt het fantastisch gedaan! Lovers

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:36

Verschrikkelijk Wendy!! Boos! Sterkte hoor. Logisch dat je bang bent!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:48

Verschrikkelijk zeg.....
Heel veel sterkte de komende tijd !

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 19:48

wat vreselijk joh ! onze supermarkt (bas van der heijden in spijkenisse ) is ook pas overvallen ik was heel blij dat er neimand van bekende (familie) bij was, maar heb alles wel van heel dichtbij meegemaakt...

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:36

Sjee. Dat is niet niks. En ik vind ook niet dat je zeurt! Dit is toch vreselijk!
Ik vind het knap dat je deze week al weer aan het werk wilt! Ik denk dat ik dat niet had gedaan!
Sterkte!

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 20:39

Echt allemaal heel erg bedankt,ik heb het nog steeds moelijk,maaja is ook pas gisteren gebeurd.
Ik was zo bang dat mijn vriend of iemand anders de winkel in zou komen en die man zou gaan schieten Verdrietig

Het is nu bijna 20.50 en om die tijd gebeurde het,heb gewoon een akelig gevoel voel me rot en verdrietig...
Bedankt voor jullie steun

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:19

jeeeetje wat vreselijk zeg :'(
wat deed hij precies? heeft hij geld mee genomen..?
wat vreselijk voor je zoek veel afleiding!! heel erg veel sterkte

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 21:29

Hij wilde dus alleen het geld,maar had net een kluisstirt gedaan dus was er nog maar weinig te halen,ik had ook geen 50 euro briefjes meer die waren ook al afgestort en daar vroeg hij dus naar waar zijn de vijftigjes,dacht echt dat hij toen zou doordraaien hoe breng je iemand aan zn verstand dat die in de kluis ziten....

Echt ze weten niet wat ze mensen aandoen.....

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:31

Hou je taai meid!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:10

Jeetje wat een gebeurtenis zeg! Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt. Schrijf en praat het nu maar even lekker van je af en huil uit, als je alles binnenhoud word het alleen maar erger.
Sterkte...

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:07

Wat een vreselijk verhaal.
Ben je normaal gepsroken dan ook altijd alleen aan het werk?
Heel veel sterkte, en schrijf het maar lekker van je af.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:54

Wat een afschuwelijke gebeurtenis zeg, ik begrijp goed dat je helemaal van de kaart bent Verdrietig !
Tuurlijk zeur je niet!!! kom op hé, het is echt niet niks wat je hebt meegemaakt! Blijf er over praten/schrijven!!!
Ik wens je iig héél véél sterkte!!!

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:56

sjemie zeg!
wat erg!
toch fijn dat je moeder het zo goed opvangt, maar dat helpt je maar weinig over de schrik heen lijkt me.. gossie.. wat zou ik overstuur zijn.. veel sterkte en ik hoop dat je er toch nog gauw bovenop komt, neem idd een paar dagen lekker vrij en ga je met allerlei dingen bezig houden die er absoluut nix mee te maken hebben..
beel succes en sterkte..

groetjes ( sorry voor al die..... , puntjes dus, ik weet niet hoe dat zo komt ik doe dat gewoon altijd:D)

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 00:15

Jeetje zeg, dat is niet niks. Wissel je diensten zodat je de eerste tijd niet 's avonds hoeft te werken. Heel veel sterkte en praat er lekker over. Ook met je baas!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:36

In grote lijnen heb ik vorig jaar maart precies hetzelfde meegemaakt. Je bent nog met zijn 4en in het filiaal (Kwantum heet de winkel), en je bent klaar met je kassa, je haalt de lift naarboven en er komen ineens 2 gebivakkeerde mannen uit, die een pistool tegen je hoofd houden. Eenmaal op kantoor al het geld in de tassen moeten doen, terwijl de anderen op de grond lagen, even later moest ik ook op de grond en werden we allemaal vastgetaped. We moesten hardop tellen toen zij weggingen. Even later kwamen ze weer terug, ze konden er niet uit zonder sleutel (had ik ze ook wel kunnen vertellen). Toen de sleutels gegeven en toen waren ze echt weg...

Als je er met mij over wilt praten...mijn msn is buddyshoshone@hotmail.com, en je kunt me altijd een pbtje sturen. Aan slachtofferhulp heb ik niets gehad. Ik kon er mijn verhaal kwijt, maar er waren genoeg mensen die dat graag wilde horen. Er zaten allemaal vrijwilligers bij slachtofferhulp, die alleen maar konde luisteren...niemand kon mij vertellen hoe ik hier nu weer mee om moest gaan (2 maanden geleden was mijn broer overleden). Ik zat dus enorm in een dip...maar ben er nu al weer redelijk bovenop.

De overval is ook de reden dat ik nog geen baantje heb. Ik wil niet meer in een winkel werken...maar er zijn niet veel baantjes voor studenten als ik waar je niet met geld moet werken. En ja, dat wil ik gewoon niet meer...

Overvallers hebben inderdaad geen idee wat ze met je leven doen als ze zoiets flikken. Het beeld van dat pistool en hoe ze de lift uit kwamen staat in mijn netvlies gebrand...en die gaat er waarschijnlijk nooit meer af

Dus, als je er over wilt praten, come to me Lachen Heel veel sterke, en praat het van je af, de 'pijn' en angst slijt vanzelf...ik kan het weten.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:56

dat is zeker eng zeg. wel fijn dat er niets met je gebeurd is lichaamelijk dan. geestelijk wel natuurlijk. bah

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 22:13

veel sterkte meid!!! Kusje