Barley is verkocht!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:20

Sterkte verder ermee. Natuurlijk ben je blij dat ze nu bijna verkocht maar toch is nog wel je meissie. Ik hoop dat ze het goed krijgt daar verder en heel veel succes met zoeken naar een ander diertje of neem je geen ander meer?

Groetjes Tamara

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:21

Zo, dat is snel gegaan zeg. Het is vast moeilijk voor je, maar het is een goede beslissing geweest. Sterkte!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:25

Jeetje, wat snel zeg! Maar fijn dat ze een goed plekje krijgt. Ik vind het een erg dappere beslissing van je!

Sterkte!

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 18:01

Dat het zo snel is gegaan is misschien maar beter, het afscheid wordt daar niet makkelijker op. Het klinkt als een super goed tehuis. Verstandige keuze Heike, wel moeilijk, maar eerlijk tegenover jezelf en Barley.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 18:19

Waarom verkoop je hem eigenlijk?? Trouwens ga je nog ooit op wedstrijd in Geldrop?? Misschien zie ik je wel weer eens, dan zal ik je wel aanspreken Knipoog hihihi

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 19:00

Ik verkoop haar omdat ik er te weinig tijd voor heb en omdat ik nog steeds een beetje bang ben voor haar. maar goed. Ze krijgt nu een goed tehuis en daar ben ik wel blij om.

Ik ga nu dus ook niet op wedstrijd. Misschien met mijn nieuwe Welsh Cob. maar dat duurt zeker nog een tijd.

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 20:49

Jeetje, dat is snel!
Vreemd hoor....moeten we feliciteren, of juist niet? Ik denk het wel, dit is toch wat je wilt en zo te horen krijgt ze een prachtig nieuw thuis, dat is toch mooi? Tuurlijk is het een moeilijke beslissing en zul je haar vreselijk missen, dat weet ik wel zeker!
Groetjes Suzanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 11:25

Dat is idd erg snel nu maar hopen dat je de "ware" net zo snel tegen komt.
Heb je de verkooplijst van het stamboek al opgevraagd?