Wie proeft hier wel eens dierenvoer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 11:55

Als klein kindje at ik altijd de brokjes van mijn hond op.. Dat waren speciale dingen want ze moest een of ander dieet. Daar zaten dus ook geen vleesresten in ofzo hoor. Maar ècht.. Ik at die dingen als snoepjes!!! Scheve mond

ik heb voor de rest weleens:
Musli (idd = Vork )
biks.. (gaat wel.. vint best ranzig maarja als je honger hebt Schijnheilig )
wortelsnoepjes (gaan ook wel.. maar beetje smaakloos)
en nog wat van dat soort dingen hehe.. tja wat moet je anders he als je het koud hebt en honger en je hebt geen eten mee Knipoog nee zo erg is het nou ook weer niet hoor maar gewoon, word je toch benieuwd he ..

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 11:59

moet je trouwens nagaan, jullie zeggen dat je die dingen niet eet omdat het toch uiteindelijk voor dieren is.. ja ik ook niet hoor heb het geproefd maar meer ook niet..
maar een vriendin van mij, die drinkt dus gewoon uit de waterbak van haar verzorgpony! sorry hoor maar dat ga ik dus ècht niet doen, daar zitten echt beesten en larven enz in.. Misselijk

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:16

Ik proef ook wel eens dierenvoer, van katten, honden, konijnen, paarden etc. gaat best hoor. Paardenvoer krijg ik alleen niet altijd even goed weg, soms is iets te hard zoals granenmix of haver. Dan kun je kauwen tot je een ons weegt. Heb ook wel eens blikvoer van honden geprobeerd, smaakt naar pate. Zou je gemakkelijk op je brood kunnen doen, grinnik. Blikvoer van katten smaakt nergens naar, beetje visachtig, soms naar nat brood. Niet lekker dus. Je raakt er echt niet gelijk ziek van hoor.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:28

ik heb wel eesn paardensnoepjes geprobeerd, omdat die zo lekker ruiken. En verder ruiken grasbrokken heerlijk, maar zowel paarden als ik lusten ze niet. In het algemeen proef i khet dus niet, tenzij het iets nieuws is. Maar ik ga niet zo als de buren doen, zelf even aan de liksteen likken om te kijken of de appelsmaak nog aanwezig is.

xXIreenXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:42

Oww, vroeger heb ik vele kilos honden en kattevoer verslonden }> Haha!
maar wel alleen de brokjes, die zijn zo lekker knapperig (totdat ik hoorde wat erin zat natuurlijk Haha!)

Als ik nu paardensnoepjes koop met de smaken;munt, appel, vanille enz dan proef ik ze altijd eerst zelf haha Vingers aflikken

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 13:00

Ik heb weleens biks geproefd, maar bijvoorbeeld ook de lick-it (ruikt meer naar appel dan dat je het proeft) en waar ik zelf echt nieuwsgierig naar was: het bit Vingers aflikken ! Enne.. ik heb me een lekker bitje voor Nikita Haha!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 13:46

Ook wel eens potjes olvarit geproefd? Daar stonden ze een paar jaar geleden mee op de jaarbeurs, mocht je als volwssene babyvoeding gaan proberen Haha!
smaakt ook wel hoor.

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 14:33

O ja hoor, ik heb ook wel eens brok geproefd hoor. En z'n muesli - die is zelfs wel lekker. De brok vond ik niet zo denderend maar ook weer niet ontzettend goor. Hooi en kuil heb ik me nog niet aan gewaagd.

mdev

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 19:48

Ik kan me voorstellen dat haver met yoghurt best wel te eten is. Haha!

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 11:48

hahahaha weten jullie dat caviavoer ook best lekker is???? Alleen een beetje droog. Ja je wilt toch weten wat je kleine beessies krijgen??? Moet je het zelf ook maar gaan proeven hahaha

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 15:47

germie schreef:
Ook wel eens potjes olvarit geproefd? Daar stonden ze een paar jaar geleden mee op de jaarbeurs, mocht je als volwssene babyvoeding gaan proberen Haha!
smaakt ook wel hoor.

Als wij wedstrijd hebben en ik moet vroeg op, krijg ik geen brood door mijn strot. Dan neem ik altijd een potje fruit van Olvarit. Rozebottel, zomerfruit en sinaasappel, peer, banaan zijn de 3 lekkerste smaken..

Ontopic: Dierenvoer heb ik nooit geproefd en dat wilde ik graag zo houden.. Haha!