Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zocht precies een paard zoals haar. Haar karakter is ook super, heel lief en aanhankelijk, vind ik erg leuk, want ik ben nogal een kroelmuts 

! Het is egt een schat maar hij heeft misschien iets te veel karakter vooral voor de ponysport vind ik.. Gek doen tijdens ereronde's enz ik heb nog nooit met hem een normale rustige ereronde kunnen rijden! hij wordt altijd helemaal knetter van de muziek, applaus etc..
Dit komt ook wel doordat hij pas laat is gecastreerd zeggen ze... Als het een paard was geweest was het denk ik wel mijn ideeale paard geweest vanwege zijn vele kapiciteiten voor de springsport!!!!
) aan getwijfeld of ik met Grassie 'door wilde gaan'. Hij was ontzettend lief, maar mij te lui voor het been, en omdat hij nogal kijkerig is en ik soms best ongeduldig lagen we soms flink overhoop.
. Ik wil hem nu iig niet meer kwijt! 
Als ik Tica kon inruilen voor hem, zou ik het misschien nog doen ook
Maarja, je weet het nooit zeker he..
). Hij is natuurlijk nog wel jong, en probeert genoeg, is erg jolig, en luistert niet altijd...maar hij weet waar zijn grenzen liggen, en luistert ook als ik hem op zijn plaats zet. Verder is hij snel onder de indruk wanneer ik hem vertel dat iets niet mag, en wordt niet heet als ik wat drukker ben dan normaal. Je kan lekker aan hem zitten overal, je kan hem een poot uitdraaien en hij vindt het nog goed 
bobby schreef:met een pony op de mange klikt het ook meteen