Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is wel goed als ik goed de tijd neem om na te denken.. 

) 

). Wij hebben ook een eigen bedrijf waar veel tijd in gaat zitten en dan is het soms moeilijk te combineren. Vooral als je heel fanatiek wilt gaan rijden. Maar waar een wil is een weg. Denk eerst nog maar goed na, voordat je een besluit neemt. De wereld houdt niet op als je kinderen krijgt, maar ze kosten wel veel tijd. Onthoudt één ding héél goed, dat paardrijden niet leeftijd gebonden is, maar het opgroeien van je kind beleef je maar een keer!!!! Zelf heb ik gekozen om de lat niet te hoog te leggen met rijden en dat ik naar enkele jaren (als mijn gezinnetje compleet is) echt een heel leuk paardje zal aanschaffen voor de sport. 
Forget schreef:Het zal natuurlijk heel erg jammer zijn om je paardje te verkopen, maar zoals je zelf aangeeft zie je het niet zitten. Je moet zeker zakelijk blijven, want het bedrijfje gaat voor ivm het financiele plaatje. Je voelt je ook schuldig tov het paard, dus probeer een goed baasje te vinden.
Zakelijk gezien weet ik precies hoe het voelt. Ik doe het samen met mijn man, maar je bent idd 24/7 met het bedrijf bezig. Ook als er onverwachts iets gebeurt etc. etc.. Ik dacht dat ik ook alles door kon doen, dus mooi niet. Je hebt natuurlijk wel een vriend zoals iemand al aan gaf, maar deze heeft natuurlijk ook recht op zijn eigen dingen. Het zou natuurlijk te zot zijn dat hij naast zijn studie enkel alleen moet oppassen en huishouden moet doen, om dat jij wilt paardrijden. Je moet samen regelen en hij zou natuurlijk echt wel oppassen, maar er zijn meer dingen dan alleen paardrijden, zoals verjaardagen, feestjes etc etc
helemaal mee ens, mijn vriend heeft ook zijn hobby's en hij wilt ook graag zijn dingetjes blijven doen, ik denk dat het ook heel belangrijk is om allebei iets te hebben dat van jezelf is in de week en wara je even alles los kan laten. Voor mij de paarden, voor hem de sportschool
Dan zeg/zet je (bijv. in een advertentie) erbij dat het ivm zwangerschap maar voor een paar maanden is. 
LCharlotte schreef:Ik heb meiden in de winkel, maar ik ben wat hier betreft echt een soort van workahaolic ofzo, als de zaak open is, wil ik er zijn hihi