Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Forget schreef:Het zal natuurlijk heel erg jammer zijn om je paardje te verkopen, maar zoals je zelf aangeeft zie je het niet zitten. Je moet zeker zakelijk blijven, want het bedrijfje gaat voor ivm het financiele plaatje. Je voelt je ook schuldig tov het paard, dus probeer een goed baasje te vinden.
Zakelijk gezien weet ik precies hoe het voelt. Ik doe het samen met mijn man, maar je bent idd 24/7 met het bedrijf bezig. Ook als er onverwachts iets gebeurt etc. etc.. Ik dacht dat ik ook alles door kon doen, dus mooi niet. Je hebt natuurlijk wel een vriend zoals iemand al aan gaf, maar deze heeft natuurlijk ook recht op zijn eigen dingen. Het zou natuurlijk te zot zijn dat hij naast zijn studie enkel alleen moet oppassen en huishouden moet doen, om dat jij wilt paardrijden. Je moet samen regelen en hij zou natuurlijk echt wel oppassen, maar er zijn meer dingen dan alleen paardrijden, zoals verjaardagen, feestjes etc etc
LCharlotte schreef:Ik heb meiden in de winkel, maar ik ben wat hier betreft echt een soort van workahaolic ofzo, als de zaak open is, wil ik er zijn hihi