Nja, grootst aanpakken Ik wil naast Bud nog een paar paarden Ik hoop alleen dat ik er later tijd voor heb. Verder wil ik zo af en toe een paardje voor de handel...
Mirkim
Geplaatst: 21-10-02 12:36
Ik heb mijn paard op de manege staan, maar het bevalt me slecht. Het is er goedkoop, wordt voor je gemest en gevoerd, en we hebben een dak boven onze hoofd. Van rijgenootjes hoef ik niet veel te verwachten. Veel zijn ontzettend afgunstig, en gunnen je niks. Niet leuk dus.
¡!Ellen!¡
Geplaatst: 21-10-02 13:20
Anna-Jelly schreef:
Bij ons is het erg gezellig, nu staan wij ook maar op een klein (maar toch luxe) pensioenstalletje, er zijn euhm ff denken 7 of 8 pensioenklanten.
wahahahahahahaha
cicero
Geplaatst: 21-10-02 14:25
Bij ons op stal is de sfeer echt waanzinnig gezellig. Helpen elkaar en als er iets is kan je altijd bij elkaar terecht.
Jura
Geplaatst: 21-10-02 14:41
Onze stal is maar heel klein dus er staan maar een paar mensen, maar de sfeer is heel goed. Af en toe sta je te kletsen met iemand of helpen we elkaar. Er is ook geen kantine ofzo, maar dat hoeft voor mij ook niet, want ik heb helemaal geen tijd om rond te hangen enzo.
Pink_Horizon
Geplaatst: 21-10-02 14:46
Gelukkig hebben wij een hele rustige pensionstal We zijn met 3 man en 4 paardjes. Heerlijk rustig dus! En uiteraard kunnen we goed met elkaar overweg. Herrieschoppers liggen er zo uit! (handig hoor, eigen pensionstal)
Ipsilonka
Geplaatst: 21-10-02 15:17
Bij ons is het best gezellig! we zitten altijd thee te leuten etc. Ik ben met mijn 21 jaar net niet de jongste (die is 15) en dan kom ik !! Veel verschillende paarden er staan er op dit moment 30 geloof ik ! Contact met staleigenaar is prima. Hij zorgt ergggg goed voor onze lieve schatjes!!! iK heb het even nagekeken we hebben 12 verschillende rassen op stal staan in totaal dus 30 paarden die mengeling maakt het erg gezelllig .
marloes-joy
Geplaatst: 21-10-02 15:24
wij hebben een hele leuke sfeer op stal, hoor ik ook vaak van vrienden die op stal langs komen
bobby
Geplaatst: 21-10-02 17:17
heey allemaal
ik zit op een mange maar leer er niet zoveel meer maar het is daar echt hartstikke gezellie maar nu wil ik dus naar een andre mange ik vind dat zelf wel heel moeilijk ik heb nou 2 weken op een andre mange gerijden en ik leer daar veel meer maar het probleem is het is er niet gezellig wat moet ik doen terug naar me andre stal of gewoon doorzetten ik vind et heel moeilijk ik kan natuurlijk wel elke zaterdag gewoon naar me oude stal wat ik dan ook zal doen! kunnen jullie me tips geven
xxxxxxxxxx
sharon
Metellica
Geplaatst: 21-10-02 17:22
Ik sta op een kleine pension stal met ongeveer 14 paarden waar er 5 van de eigenaresse zijn. Het is er erg gezellig en iedereen mag elkaar over het algemeen wel. Ik ga met alle mensen heel gewoon gewoon om, en met de stal eigenaresse heb ik ook persoonlijk goed contact buiten stal om. Gewoon gezeliig en ik wil er ook nooit meer weg.
Tamara
mdev
Geplaatst: 21-10-02 19:58
Bij mij op stal is het een beetje het 'De maatschappij dat ben jij' verhaaltje. Ik ben de enige daar op het moment en dus is het zo gezellig als ik het maak . Al is het vaak wat minder leuk omdat je toch alleen met je paard daar staat zonder andere mensen. En naar mijn idee demotiveerd het ook een beetje, omdat je niet een keer met anderen kunt rijden of naar buiten kunt (al doe ik het wel eens, maar dan niet echt ver). Na goed, binnekort komt er weer iemand bij die ook rijd, dus dat is ook wel weer gezellig.
Op de manege hangt een erg goede sfeer, niemand loopt elkaar af te zeiken en iedereen helpt elkaar ook wel. Het voordeel is natuurlijk dat het allemaal wat kleiner is en iedereen die een paard daar heeft staan elkaar ook goed kent. Het enige probleem zijn vaak de pony kindjes, die zijn meestal wat aan de kattige, arrogante kant (tja, het zijn meisjes hè ) En ook met de eigenaren heb ik een goed contact dus dat helpt ook wel.
giesam
Geplaatst: 22-10-02 20:05
op onze manege is het saai!!! als je iets zegt is iedereen meteen kwaad en beginnen ze te schreeuwen. ik ga er dan maar naar het strand rijden om even rust te hebben want je word er knetter gek!!! ik snap niet dat onze pony's daar tussen kunnen leven!! maar gelukkig komen ze volgend jaar thuis en dan blijven ze bij ons. pffff wat zal het dan rustig zijn zeg!!