Strandrit super gave fotos van Vanja en Banshee!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

m1992

Re: Strandrit super gave fotos van Vanja en Banshee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 18:52

Wat gaaf zeg! Ik wil ook nog graag eens een strand rit maken, op texel heb ik al wel een paar keer een strandrit gemaakt..maar zoals jullie met eigen paarden lijkt me nog veel leuker! Haha!
De laatste foto vind ik trouwens het leukste, echt mooi!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 20:34

Leuke fotos Agnes, ik ga die van mij plaatsen morgen! Haha! wat waren ze toch braaf Haha!
ja ik rij banshee eigenlijk nooit met helm alleen met springen. Ik hoef ook niet met helm te rijden op wedstrijd dus waarom met trainen Tong uitsteken zo zie ik het! haha

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 21:02

GinnyBanshee schreef:
Leuke fotos Agnes, ik ga die van mij plaatsen morgen! Haha! wat waren ze toch braaf Haha!
ja ik rij banshee eigenlijk nooit met helm alleen met springen. Ik hoef ook niet met helm te rijden op wedstrijd dus waarom met trainen Tong uitsteken zo zie ik het! haha

En als hij nou plotseling ergens van schrikt? (ook al ken je je pony zo goed, hij kan altijd van iets schrikken)..........En je dondert eraf....Ik zit er niet zo mee, het is je eigen keus, maar niet verstandig!!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 09:51

ja dat kan ook gebeuren in de bak, overal eigenlijk, op stal kan ze mij per ongeluk een schop tegen me hoofd geven.. naja eigen keus idd Tong uitsteken mijn fotos staan er nu op, HAW Haha!

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 11:09

Hele gave foto's!!! Vooral die laatste.. ik wil ook mee.. wehhhh... maar ja heb een kreupele kneus en een jonge kneus.. dus helaas, nog even wachten.. maar misschien dat ik een x een ander paardje mee kan nemen..

En ja Ginny, het is je eigen keuze en eigen verantwoordelijkheid.. op Maykie droeg ik ook nooit een cap ook niet op het strand, heb er ook opmerkingen over gekregen, maar ik schaad er mijn paard niet mee, dus... eigen risico vind ik!!!

BelleAllure

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 13:25

he ag.. die laatste ! jaloerssss echt te mooie foto! haha leuk dat je dr nou de zee in kreeg! nou ik zie u snel wel weer

kusss

dewy007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:01

hallo ag de fotos zijn echt heel gaaf
kan niet wachten dat ik ook weer met dewy naar zee kan Haha!
xxx Ricardo (dewy007)

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 23:04

Leuke foto's, lijkt me echt zo heerlijk om op het strand te kunnen rijden, is voor mij alleen wat ver weg helaas. Echt mooi dat Vanja zo braaf is en natuurlijk super dat ze zich ook gedraagt in de galop.

Ik vind die eerste foto ook wel wat hebben, zo met die weerspiegeling in die plas Lachen

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:08

Mooie foto's Haha!
Naar welk strand ben je gegaan? Haha!
Ik ga altijd in de zomer 1 keer in de 2 weken naar het strand (in Scheveningen) ik vind het ook geweldig Cool lekker uitwaaien enzo Haha!
Paarden moeten altijd even wennen aan het water, maar als ze een tijdje hebben gezien van andere paarden dat het niet eng is, gaan ze toch maar, en hebben ze bijna hun angst overwonnen Tong uitsteken Haha!