wat een nachtmerrie....einde verhaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:12

Ik kan hier inderdaad heel kwaad om worden. En als er nu vaker van die succesverhalen tijdens shows worden omgeroepen denken mensen twee keer na voordat ze zoiets doen..

Maar domheid kan niet bestraft worden. En het blijkt maar weer dat niet alleen de kwaliteiten van het paard, maar ook de handen waar het uiteindelijk in belandt uitslaggevend zijn voor zijn verdere carriere....

*Jolanda*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 14:01

Hey,

Gister heeft ie m'n neefje (7 jaar) al de avond van z'n leven bezorgt; hij mocht paardrijden!! En ook nog in draf, hij vond het echt geweldig.
De pony loopt idd niet kreupel. Er komen zo 2 meisjes kijken of het voor hun een leuke verzorgpony is. Hij blijft gewoon hier staan en zodra hij echt pijn krijgt is het over, hopelijk dat hij nog een tijd mee kan.

Groetjes Jolanda

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 10:51

Ik ben blij om dit te horen.
En iid wat je zegt. Zo lang hij geen pijn heeft is er niets aan de hand. Krijgt hij wel pijn dan is het beter om alsnog te beslissen.
Veel plezier met de nieuwe aanwinst Jo!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 11:06

Cassidy schreef:
Ik kan hier inderdaad heel kwaad om worden. En als er nu vaker van die succesverhalen tijdens shows worden omgeroepen denken mensen twee keer na voordat ze zoiets doen..

Helaas krijg je dan ook Pennymeisjes die bij de slager hun toekomstige topper willen gaan uitzoeken Scheve mond

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 12:42

batje heb je ook weer gelijk in. Maar ik snap niet waarom er zoveel jonge en gezonde dieren naar de slager moeten...

Kijk een dier dat echt niet meer kan en echt niet meer wil verdient een snelle dood. Maar een veulen dat niet verkocht kan worden of waar de eigenaar niet de moeite voor wil doen om hem verkocht te krijgen...ja dat vind ik erg.

En er zijn ook een heleboel paarden die bij de slager belanden met een blessure die wel te genezen is maar waar een hele tijd overheen gaat. De mensen willen tegenwoordig het geld, de tijd en het risico dat het toch niet lukt, gewoon niet meer nemen.

Jolanda, helemaal geweldig dat je die pony hebt overgenomen. Chapeau!

easter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:55

Heel veel sterkte voor jullie allebei.