ik vind het geweldig zoals jij dit kunt onschrijven ik zit hier met de tranen in mijn ogen.. jij heb de juiste beslissing gemaakt het beste voor hem het beste voor jou veel sterkte morgen! de beslissing zal moeilijk zijn geweest.. maar omdat het het juiste is weet je dat je er rust mee moet nemen zoals het nu is je heb het geprobeert.. je heb je best gedaan en kiest nu voor het beste wat je kunt doen
Zoooo, er is wel veel bij jou aan de hand op het moment he? Wat een prachtige, lieve, eerlijke brief. Ik hoop inderdaad dat Matador een goed tehuis krijgt waar hij zijn energie kwijt kan en zekerheid vindt bij een stoere ruiter. Hoop ook dat het met jou snel weer bergopwaarts gaat met je nieuwe paardje. Heeel erg veel sterkte morgen! En heel veel plezier met Major. Wat een dubbel gevoel zal dat geven morgen! Even off topic Is er nog nieuws op banenfront (ik ben bij oude werkgever teruggevraagd en ben dus weer van de straat!)
Echt een hele mooie brief! Het is inderdaad super goed van je dat je je paardje geeft waar hij zo van houdt! echt super. Heel erg veel sterkte morge en veel plezier van je nieuwe paard!
Ik zit hier met kippenvel op mn armen. Ik vind het knap dat je zo'n moeilijke beslissing kunt maken, en dat je dat dan ook nog zo mooi kan verwoorden. Sterkte voor morgen, en ik hoop dat het voor jou (met je nieuwe paard) en Matador allemaal gaat zoals gewenst
Jullie relatie prachtig verwoordt! Het is moeilijk, maar voor elk wel de beste beslissing....hopelijk vind je het genot in het paardrijden snel terug en krijg je door Major weer je zelfvertrouwen terug!
wouw echt heel mooi!,,ik kreeg bijna tranen in m'n ogen.Ik vind het heel goed wat je hebt gedaan om hem weg te doen,is mischien ook wel beter voor jullie allebei. iig heel veel sterkte,en plezier met je nieuwe paardje .
Wat een ontzettend knappe beslissing heb je gemaakt zeg, echt uit liefde voor het paard. Heel mooi verwoord, ook ik hield het niet droog. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen voor morgen en veel succes met je nieuwe paard. Hopelijk vind je in Major weer wat je in Matador bent verloren..
bar,echt heel mooi geschreven,mooier had je je gevoel niet kunnen omschrijven.
Matador gaat echt een heel goed baasje vinden,daar ben ik zeker van,en jij kan weer verder met een nieuw paardenvriendje.
matador zal je nooit vergeten,maar ook met een glimlach aan terug denken als je eraan denkt dat hij straks lekker aan het springen is,iets wat ie zo graag doet.
echt heel erg veel sterkte morgen,geef hem nog een extra dikke knuffel,en het is echt goed zo...
Wauw! Echt zo mooi meis! Krijg er haast tranen van in mijn ogen! Echt een rotbeslissing die je hebt moeten nemen! Maar ik denk dat je het goede besluit hebt genomen Ik hoop dat je veeeel plezier gaat hebben met je nieuwe vriend En dat je goede herinnerigen blijft houden Heel veel sterkte verder!
Wat heb je jullie naderende afscheid prachtig verwoord, heel emotioneel. Ondanks jullie problemen is er toch een band ontstaan. Je hebt je uiterste best gedaan om er wat van te maken, helaas heeft het niet zo mogen zijn. Je hebt een verstandige keus gemaakt om jullie wegen te laten scheiden, Matador zal straks vast gelukkig zijn nu hij kan springen waar hij zo van houdt. Ik hoop voor jou ook dat je toekomstige paardje je je vertrouwen terug kan geven...Sterkte morgen en veel geluk met je nieuwe aanwinst! Hou je taai..
Ben er stil van..... Sta momenteel voor een soortgelijke beslissing. Kan hem (nog) niet maken. Ik hoop dat je je vertrouwen en plezier weer terugvind bij je nieuwe maatje.
Ach meis,ik weet zo goed hoe je je nu voelt... Jaren geleden heb ik ongeveer in dit zelfde schuitje gezeten en uiteindelijk dus ook deze beslissing gemaakt. Mijn paard is ook als springpaard verkocht,Amerika in mijn geval. Voor mijn gevoel ga ik nu dus even terug in de tijd (Heb er trouwens,ondanks het verdriet,nooit spijt van gehad). Ik wil je héél veel sterkte wensen morgen. Maar weet dat je de juiste beslissing hebt genomen. Je zal er een heel dubbel gevoel bij hebben,blij met je nieuwe paard en verdrietig om Matador. Ik weet zeker dat Mat een fijn baasje gaat krijgen en gelukkig wordt,ook al is dat zonder jou. En jij? Jij gaat een mooie toekomst tegemoet met je nieuwe aanwinst. Ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven en vreselijk veel gaat genieten van en met je nieuwe kanjer!!