Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Venetia schreef:Snap niet hoe die Jazz iemands type niet kan zijnvaste jazzhaters kunnen nu natuurlijk niet toegeven dat het paard gewoon knap is
Vooral die Jazz, is een plaatje, snap niet dat iemand kan zeggen dat het geen mooi paard is
, maar ja smaken verschillen! Veel succes op de centrale keuring me beide paarden. Ben benieuwd naar de foto's van de prof fotograaf! Mss vind je dit HK topic over Jazz nakomelingen wel leuk om mee te posten
viewtopic.php?f=34&t=792100&hilit=
Super!

Sammie schreef:Venetia schreef:Snap niet hoe die Jazz iemands type niet kan zijnvaste jazzhaters kunnen nu natuurlijk niet toegeven dat het paard gewoon knap is
De opmerking in kleine letters siert je totaal niet, Venetia. Kwestie van smaak misschien? Ik ben geen Jazz-fan, maar deze merrie is ook mijn type niet. En dat heeft niks met haar vader te maken.
Draait het voor de gein eens om, waarom vinden jullie het wél een mooi paard of goed type?
denk idd dat die als ze zich goed laat zien wel kans gaat maken in Ermelo!! Wat zijn jullie plannen met haar, ga je er zelf op?
maar we zullen eerst maar eens afwachten, er kan nog zoveel gebeuren en er zijn zoveel mooie paarden. Het zou leuk zijn als ze het in veghel goed gaan doen,maar dat zien we volgende week wel weer