HouVanUtopia schreef:Jennifer, Celest stond gister nog gewoon heel de dag op stal. En ik snap het punt van henk best jullie kunnen het niet betalen, wanneer jullie dit even meteen eerlijk aan henk hadden verteld hadden jullie tot een oplossing kunnen komen. Wanneer het blijkt dat jullie echt niet kunnen betalen, en hij wordt niet verkocht net als nu. Is dit toch een perfecte oplossing. Henk zet hem lekker op de wei, zodat hij weer kan gaan aansterken, nu is hij veel ste dun. Ik weet zeker als je naar Henk toe gaat en je vraagt of je mag weten waar hij staat. Dat hij hier echt niet moeilijk over zal doen. Ik ken henk veel langer als vandaag, en hij is helemaal niet zo kwaad! Hij heeft juist heel erg veel geduld, en geeft iedereen een kans!
OKee,, ik zal het eens proberen dan.. En over wat je zei we hebben ook meteen gezegd dat we het niet meer konden betalen daarom hebben we ook uitstel gekregen. ik vond het ook een goeie oplossing tot hij zei dat ik niet mocht weten waar hij stond tenminste dat zei Greet en ik ben bang dat Henk hem dan naar de slacht doet.. Weet niet of hij zo iemand is. Na hoe hij deed denk ik van wel snap je