Ik ga Barley verkopen....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 08:58

Lieve Heike, zoals ik je al zei: ik ben trots op je dat je dit moedige besluit hebt genomen. Maar we zijn het er allebei over eens dat het zowel voor Barley als jou beter is. Als je elkaar niet kunt bieden wat je zoekt, dan kun je toch beter een andere oplossing gaan zoeken. En na anderhalf jaar kun je zo'n conclusie best trekken.

Heel veel sterkte meid. Hoe veel je er ook achter staat, het blijft ontzettend moeilijk om afstand te doen van je meisje. Een paard moeten verkopen is geen pretje. Ik ken het gevoel zelf van onze Dino, maar uiteindelijk ben ik maar wat blij dat hij zo goed terecht is gekomen. En we hebben Ameretto voor hem in de plaats gekregen, wie weet wat voor leuk paardje er straks bij jou op stal staat...

Nogmaals sterkte, maar ik vind het een heel goede beslissing!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 09:20

dappere beslissing van je
hopelijk vind je voor haar een goed persoon
sterkte!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 09:30

Je had het er al eerder een keertje over en nu dus toch de knoop doorgehakt. Heel veel sterkte en ik ga voor je duimen dat je vlot tegen een paardje aanloopt dat WEL super bij je past. Aan Barley heb je vast ook heel veel mooie herinneringen...

Faustie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 12:10

Heel moedig van je om die beslissing te nemen !! You can't fight destiny zeg ik altijd maar ... Heel veel sterkte en succes !!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 13:20

Lieve Heike,
Wat een moeilijke, maar eerlijke en dappere beslissing heb je genomen. Petje af.
Ik denk dat je er goed aan doet; je hebt er heel ruim de tijd voor genomen, alles gegeven wat je te geven hebt, maar 'het' is er niet. Hoe jammer ook, maar als 'het' er nu nog niet is, komt het ook niet meer.
Ik hoop dat je voor Barley een heel goed baasje kunt vinden (moet geen probleem zijn, mooi paard en met de juiste baas wordt het echt wel wat) en dat je zelf een heel fijn nieuw paardje zult vinden.

Ik zal vanavond even iemand bellen die op zoek is naar een dergelijk paardje. Als ze interesse heeft, zal ik haar telefoonnummer naar je PBen. Ze zou dan een heel liefdevol thuis krijgen, bij mij in de buurt, dus ik zou je regelmatig kunnen laten weten hoe het met haar gaat (als je dat zou willen). Ik laat het wel even weten.

Knufje,
Sonja

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-02 13:22

Sonja dat zou ik heel graag willen. Een goed tehuis is voor mij absoluut een voorwaarde. Over de prijs worden we het vast wel eens.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 14:38

Bekijk het positief, je hebt hier vast een hele hoop van geleerd, en ik denk dat je een hele goede beslissing hebt genomen!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 15:24

Moedige beslissing hoor!
Ik vind het ook heel knap van je dat je die stap hebt willen en durven zetten. Zeker omdat je zo heel erg aan het twijfelen bent geweest.

Je vind vast wel een ander heel goed baasje voor Barley!
En jij vind ook wel weer een andere Welsh die bij jouw past!

Bobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 15:44

Als het niet meer klikt en je hebt het lang genoeg aangekeken en nog zo lang twijfelt of je Barley toch verkoopt. Vind ik het toch knap dat je dan uiteindelijk de knoop hebt doorgehakt. Veel sterkte en succes ermee en met de zoektocht van een nieuw paardje.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 17:24

tja ik kan wel zeggen wat iedereen al heeft gezegd maar dat voegt weinig toe. En t maakt t voor jou ook niet makkelijker... Sterkte met het verkopen en ik hoop dat je weer een leuk ander paardje vindt dat wel die "klik" geeft
*knuf*

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 19:27

Ik vind dat je de juiste beslissing hebt genomen.
Als je maar niet verder komt en die klik er niet is, dat doet je ook niet goed.
Veel sucses met het zoeken naar een nieuwe eigenaar voor barley en met het zoeken naar een leuke paard wat wel bij je past.
Ookal heb je voor het beste gekozen voor jullie beiden, je bent er toch aan gehecht, en dan doet verkopen zeer.
Sterkte.

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 19:30

net zoals maaike maar ik wou toch ook even helpen troosten.
je zal er geen spijt van hebben als hij goed terechtkomt en je een nieuw, goed passend paardje vindt. veel succes en plezier!

daan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 21:37

Moedige beslissing hoor, en de beste die je maken kon denk ik. Ook van mij veel sterkte en succes met de verkoop.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 23:37

Ik vind het een heel begrijpelijke beslissing.
En heel eerlijk tegenover jezelf en Barley.
Je vindt vast en zeker een goed tehuis voor haar, en vindt straks vast je ideale paardje!
Succes en sterkte meid! Lachen

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 00:44

Alles is eigenlijk al gezegd, maar ook van deze kant een hart onder de riem! Sterkte met de verkoop van Barley en succes met het vinden van de "klik"!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 17:45

Kan me voorstellend dat dit een heel moeilijke beslissing was voor je, maar als het niet klikt, dan klikt het niet en kun je niet door blijven gaan...toch?! Ik vind het iig heel goed van je dat je deze beslissing hebt genomen en ik hoop voor jou en Barley dat je een goede plek voor haar gaat vinden! Heel veel sterkte iig!

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 10:25

Ik begrijp je beslissing volkomen. Heb dit zelf ook twee keer aan de hand gehad en het is niet makkelijk....

Maar Barley is zo'n mooi jong dier, daar moet een goed tehuis voor te vinden zijn, zodat je uiteindelijk zelf ook helemaal 100% achter de verkoop zal staan.

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 10:29

Jeetje had ik eigenlijk niet verwacht zeg! Maar toch heel goed dat je dit durft. Ik zou het absoluut niet kunnen. Veel succes verders Lachen

Tamara

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 11:21

Het is een dappere beslissing en waarschijnlijk ook de meest verstandige. Barley komt wel goed terecht dus dat zal niet zo'n punt zijn. Ik zal ook rondluisteren of er een leuke welsh cob ergens op je staat te wachten.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 14:32

Bedankt voor al jullie lieve reacties. het is inderdaad een hele moeilijke beslissing. Als ik nu naar stal loop en Barley zie dan heb ik het toch even moeilijk. Wanneer zou het de laatste keer zijn dat ik haar zie? A.s zondag komen de eerste kijkers. Spannend hoor

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 14:33

ADvies: als ze verkocht wordt, ga haar mee wegbrengen en zo. Het is gemakkelijker om haar achter te laten op een adres waar je ziet dat ze het goed krijgt, dan haar weg te zien rijden. Het is altijd even slikken ja, dat ken ik wel hoor. Maar je hoeft je niet schuldig te voelen hierover.

Voice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 18:49

Hoi Heike,

Ik kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij de anderen. Wij hebben destijds ons Haflingertje na anderhalf jaar verkocht, omdat ik hem niet aan kon. En nog steeds (we zijn nu 10 jaar verder) denk ik wel eens van, was er echt geen manier geweest om hem toch te houden? Maar nee, op dat moment niet.

Ik hoop dat Barley een leuk nieuw baasje treft en dat jij weer een leuke Cob vindt, dat wordt nog lastig denk ik, de 'goede' zijn schaars, ik realiseer met regelmatig dat ik gezegend ben met Voice Lovers .

Groetjes,
Judith

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 08:58

Altijd moeilijk om je defintief neer te leggen bij een match die mist en dan je conclusie te trekken.

Veel sterkte, ik hoop dat je snel een goed en lief baasje vindt voor haar en zelf slaagt in je zoektocht naar de perfecte match!

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 09:16

Lijkt me een hele moeilijke beslissing voor jou waar je lang over na hebt moeten denken. Toch heel veel sterkte hiermee want het zal moeilijk zijn.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 09:41

Veel succes met het vinden van een nieuw baasje voor Barley en met het vinden van een nieuw paardje voor jezelf!