paardenvlees in sushi??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pinuts

Re: paardenvlees in sushi??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:25

NEVERNOOITNIET meer sushi? vanwege dit topic? omdat er een kans is dat er nu HEEEEL MISSCHIEN paardenvlees in zit als je t nu zou eten? haha dan mag je ook geen kroketten frikandellen en hamburgers meer eten;)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:08

In niet alle kroketten zit paardenvlees Lachen maar goed dat is off topic. In plaats van het te vervangen zouden ze eigelijk moeten zorgen dat de zee niet in eerste plaats leeg gevist moet worden

xXkippieXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:25

Redrumfox schreef:
Kyara156 schreef:
NEEEEEEEEEEEEEEEE !!! DAT VIND IK ZIELIG !!! DAT HOORT NIET !!!

Huilen van het lachen dus varkensvlees en rund eten hoort wel gewoon?

okj miss omdat je ooit op ene pard gezetn heb weetje maar als je helemaal gek bent van koeien jah waarom zou je ee koe wel eten en een paard niet?

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:28

ik ben vegetarier dus vind et allemaal zielig:(

M_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:29

xXkippieXx schreef:
Redrumfox schreef:

Huilen van het lachen dus varkensvlees en rund eten hoort wel gewoon?

okj miss omdat je ooit op ene pard gezetn heb weetje maar als je helemaal gek bent van koeien jah waarom zou je ee koe wel eten en een paard niet?

Of gek van kippen, en eet je alleen ander vlees Vork

Geintje hoor Knipoog

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:24

Ik ben echt helemaal weg van koeien (en volgens anderen ook een koe, namelijk Paula dé koe...) maar een hamburger/gehakt/knakworst gaat er allemaal wel in! Vind het zo'n onzin om onderscheid te maken tussen dieren.. dat vlees eet ik wel en dat beest eet ik niet.. Rare denkwijze..

M_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:20

het is misschien onzin om onderscheid te maken, en misschien heb je daar ook wel gelijk in... Maar sommige mensen (waaronder ik) krijgen sommig vlees [zoals bij mij paardenvlees] niet door hun strot heen!
Ik heb zelf een paard, en het idee om het dan op te eten.. Ik heb het trouwens nooit gemoeten, ook toen ik nog geen paard had..
Is net als met konijn, heb konijnen thuis.. nou dat moet ik ook niet op mijn bord hebben liggen hoor! Misselijk

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:26

Als het goed klaargemaakt is...ben dol op Sushi Vingers aflikken .Ik zie het probleem niet zo...behalve dat de tonijn eindelijk eens een keer met rust gelaten kan worden.Vlees wordt er toch wel gegeten...dus als daar een deel van tussen de sushi rolletjes verdwijnt...och altijd nog beter dan hele lappen op je bord Bloos

Ooo...en als je het niets vind...niemand verplicht je het om te eten...

Groetjes,Tinky

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:41

Oh nee, wat ziekelijk! Eerst eten ze hond (ECHT!), dan walvis (illegale walvisjacht 'voor de wetenschap', dan weer rauwe vis, en nu weer paardenvlees!!! Mensekriebelz! (echt, die lui eten dat écht hoor!)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:47

Paardenmaf1 schreef:
Oh nee, wat ziekelijk! Eerst eten ze hond (ECHT!), dan walvis (illegale walvisjacht 'voor de wetenschap', dan weer rauwe vis, en nu weer paardenvlees!!! Mensekriebelz! (echt, die lui eten dat écht hoor!)

Dus een koe en een schaap hebben minder bestaansrecht?? Als een dier maar op een snelle en humane wijze wordt geslacht dan maakt het mij niet uit hoor.

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 13:56

Guardian schreef:
en dat er paardevlees in kroketten zit wist ik niet!! dacht altijd dat het puur kalfs/rundragout was?? naja, maakt mij niet uit, ik eet ook gewoon paarden rookvlees en paardebiefstuk...

moet je eens kijken op de site van mora
daar kan je de ingredienten opvragen..

Sannii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:25

Ik ben zowiezo vegetarier ,
maar ik vind ofwel eet je vlees ofwel niet .
Als ik sushi zou eten zou ik nu opeens niet gaan stoppen met sushi eten omdat er paard in gaat komen .
Ik houd het wel op vegetarische producten .

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 13:50

Paardenvlees in Sushi? Goh vreemde combinatie bedoelen ze zeker een zeepaard Haha!

Overigens vind ik het een beetje vreemd om wel varken ed te willen eten maar geen paardenvlees uit principes. Meestal hebben paarden een beter leven gehad als een koe of varken Knipoog Maar dat is weer een andere discussie Bloos

M_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 14:06

MISTRAL94 schreef:
Paardenvlees in Sushi? Goh vreemde combinatie bedoelen ze zeker een zeepaard Haha!

Overigens vind ik het een beetje vreemd om wel varken ed te willen eten maar geen paardenvlees uit principes. Meestal hebben paarden een beter leven gehad als een koe of varken Knipoog Maar dat is weer een andere discussie Bloos

Daar heb je helemaal gelijk in, maar toch krijg ik zelf geen paardenvlees door me keel heen.. Verdrietig
Ik kan daar niets aan doen...

Ik hou sowieso niet meer van vlees..