Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Redrumfox schreef:Kyara156 schreef:NEEEEEEEEEEEEEEEE !!! DAT VIND IK ZIELIG !!! DAT HOORT NIET !!!dus varkensvlees en rund eten hoort wel gewoon?
xXkippieXx schreef:Redrumfox schreef:dus varkensvlees en rund eten hoort wel gewoon?
okj miss omdat je ooit op ene pard gezetn heb weetje maar als je helemaal gek bent van koeien jah waarom zou je ee koe wel eten en een paard niet?
Paardenmaf1 schreef:Oh nee, wat ziekelijk! Eerst eten ze hond (ECHT!), dan walvis (illegale walvisjacht 'voor de wetenschap', dan weer rauwe vis, en nu weer paardenvlees!!! Mensekriebelz! (echt, die lui eten dat écht hoor!)
Guardian schreef:en dat er paardevlees in kroketten zit wist ik niet!! dacht altijd dat het puur kalfs/rundragout was?? naja, maakt mij niet uit, ik eet ook gewoon paarden rookvlees en paardebiefstuk...
MISTRAL94 schreef:Paardenvlees in Sushi? Goh vreemde combinatie bedoelen ze zeker een zeepaard![]()
Overigens vind ik het een beetje vreemd om wel varken ed te willen eten maar geen paardenvlees uit principes. Meestal hebben paarden een beter leven gehad als een koe of varkenMaar dat is weer een andere discussie