Bijrijdster biedt zich aan...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 14:22

Spirit"]
[quote="Desiree schreef:
Ach joh, ze is pas 14 moet je maar denken. En dan zijn ze nog niet zo slim, oeps! Lips are sealed

Boos! Haha!
Gelukkig ben ik "al" bijna 15 *LOL*

Zo zou ik iig niet reageren op een advertentie Scheve mond
[/quote]
Kijk, toch al een jaar wijsheid erbij he, haha! Overigens zijn lang niet alle meisjes van 14 zo dom hoor. DAt weet ik ook wel.

Naisven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:48

Hoi allemaal, niet zo denigrerend over meisjes van 14, hoor! Ze zijn niet allemaal zo Penny-achtig! Toen mijn Nais 4 jaar was had ik een bijrijdster van 14 en die was er ALTIJD! Door weer en wind ging ze 'm altijd rijden, verwennen en ze zorgde SUPER voor hem. Uiteindelijk ben ik verhuisd, maar nu is ze 19 en komt nog af en toe bij hem kijken! Inmiddels heb ik dus weer een verzorgster van 14, maar deze heeft het iets makkelijker (Nais staat nu op een luxe manege met binnenbak, 2 buitenbakken enzo waar het leuk vertoeven is)... het hangt erg van de persoon af...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 11:26

Ik ken jonge meisjes, van 13 of 14 jaar die voor hun leeftijd al heel serieus zijn en veel verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Maar dat is dus absoluut niet standaard.

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 12:40

Waarom twijfel je nog....... wij hadden laatst ook zo'n uk van een paar turven hoog in de stal die zocht nog een verzorgpaard. Mmmm niet zo'n goed idee Barb is nogal lomp en een beetje eenkennig.