lammie2701 schreef:En een kunstheup kun je maar 2 keer in je leven krijgen en gaan maar 15 a 20 jaar mee,.....
Ah, je bent orthopeed.
Ik héb een kunstheup, al 15 jaar en nee, ben daardoor geen expert doch deze info in niet volledige en in de onvolledigheid incorrect.
Idem 'bewezen'. Er is bij dit meisje NIETS bewezen, alleen een aanname die jij van horen zeggen hier als feit opgooit.
Verder is het zonder meer mogelijk dat je met bijvoorbeeld pertes door overbelasting bij paardrijden heupproblemen verergert. Dat is echter niet hetzelfde als de ow-verhalen.
Een ander aspect is dat er kinderen zijn die door een val van een schommel ernstig hersenletsel opgelopen hebben. Is dat reden om kinderen niet te laten spelen op een schommel? Ik weet dat risico en kans in de huidige maatschappij waarin alles onder controle moet zijn lastige punten zijn maar memento mori -> carpe diem!
Wij zijn hier heel bewust gaan wonen. In een 'kindvriendelijke' omgeving, vol potentieel 'levensgevaarlijke' omstandigheden. Afgelopen week twee gróóóte slangen op het land, waarvan 1 giftig. Moeten we nu onze belhamel binnehouden?
Zoonlief weet hoe hij er met respect mee om moet gaan en dat ze nuttige muizeneters zijn. De buurman slaat ze dood want 'ze drinken 's nachts melk bij de geiten, dat heeft een zwager van me zelf gezien.....'
Tja.
Dat muizen graan eten is een feit. Dat slangen melk drinken bij de geit een ow-verhaal.
Een paard is een groot beest en dat is het
voor de rest zijn er érg veel ow-verhalen over paarden.HC