Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wjerdo schreef:
Wil je hem ook ront doen, dan zou ik afspreken ront voor jou, de rest voor de eigenaar, of zo iets in die trant.
veel succes er mee, maar ik vind dus wel dat je gelijk hebt,
wanneer je zeker weet dat het paard wat je verkoopt niets mankeert, laat hem maar lekker keuren op de koperskosten
gr Lara
ladolcevita schreef:Ik ben wel een slecht mens hè?!als ik jullie zo hoor en dat terwijl ik alleen maar een goed paard zoek.
wjerdo schreef:een goed sportpaard hoeft geen duizende guldens te kosten..
Wanneer je een gezond paard hebt, en wanneer de combinatie klopt, hoef je echt geen paard van een duizend 15000 te kopen hoor. Daar zou ik niet eens aan beginnen, ten eerste zou ik bang zijn dat er wat mee zou gebeuren.
Pipo schreef:Teneerste, Dees en Desiree, ben het absoluut niet met jullie eens dat een paard onder een bepaalt bedrag niet gekeurd hoeft te worden of dat de koper zelf de keuringskosten moet betalen.
Pipo schreef:hier sta ik 4kant achter. je kan het beste zoveel mogelijk info krijgen over iets waar je veel tijd, liefde en energie in gaat steken. daarom niet alleen klinisch maar ook röntgenologisch laten keuren, ongeacht de koopprijs. gewoon, om je zelf te beschermen. je kan dan nooit terugkijken en zeggen: "had ik maar...".Iedereen wil toch een gezond paard, waarom moet je dat zelf voor dat geld opdraaien als iemand anders een verrotte bok wil verkopen?
ladolcevita schreef:Ik ben wel een slecht mens hè?!als ik jullie zo hoor en dat terwijl ik alleen maar een goed paard zoek.
Het duurt inderdaad wat langer als je eisen hebt maar dat is nou eenmaal zo ik had het alleen heel anders ingeschat vandaar de wanhoop.
Door die wanhoop ging ik ook naar jonge beestjes kijken maar ben daar niet mee door gegaan omdat ik het denk ik nog niet kan zo'n jong ding.