Hoe zijn jullie aan je verzorgpony/paard gekomen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dory

Re: Hoe zijn jullie aan je verzorgpony/paard gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:31

Bij mij in de wijk is een weiland waarin wel paarden staan, maar ik vind het zo vreemd om een briefje aan het hek te hangen met mijn gegevens (ten eerste weet ik namelijk niet van wie de paarden zijn, ten tweede.. als ik mijn gegevens er op zet is dit natuurlijk voor iedereen te lezen) Wie heeft dit wel eens gedaan? Doen of niet doen?

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 18:08

staat er een huis in de buurt? zo ja, dan kan je daar eens vragen van wie het land en de paarden zijn. en anders alleen een briefje dat je ze wilt verzorgen met een tijdstip ofzo dat je er bent. ik denk dat je het beste 's avonds kan doen, want misschien werken die mensen. of dat je vraagt of ze wat terug willen schrijven of het goed is en of ze er dan een datum en tijd neer willen zetten wanneer zij er zijn. zo hoeft geen van beide zijn gegevens op te schrijven.

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 09:34

Ik ben der aan gekomen, toen ik 8 was en stiekem samen met een vriendin (toen 12) het weiland in ging en gingen we steeds kroelen met 3 shetlanders, later kwam de eigenaresse, en die zij toen van dat we er alles mee mochten doen Lachen . Ff in het kort uitgelegd Knipoog
En aan me vz tinker die ik deed had de eigenaresse het aan mij gevraagt Lachen

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 14:11

Probeer anders een advertentie op Marktplaats ? Niet langs de manege maar langs pensionstallen gaan ? Rondvragen (en ook kennissen/vrienden die niets met paarden hebben maar misschien kennen ze iemand anders die een verzorgster zoekt)?

Ik heb nu 2 vzpony's, de ene door een advertentie op Marktplaats (ik dacht ook dat er niets meer zou zijn maarja gewoon proberen & geduld hebben) en voor de ander ben ik door de eigenaren gevraagd want die stonden op dezelfde stal als waar m'n andere vzpony stond.

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 14:22

Via marktplaats & de manege!. =)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:56

Via marktplaats, er waren nog wat ponies te lease op stal. Dus daar ging ik maar op af maar er waren mensen eerder dan mij. Maar toen zeiden ze iets van "ja we hebben nog 2 groene ponies, kijken wel even hoe je rijdt en dan zou je er eventueel 1 mogen kiezen en beleren." Nja t ging goed genoeg dus toen ging ik nemo doen Ja.

Skik124

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 17:07

Ik heb gewoon een advertentie op marktplaats gezegt. En erbij gezet : In omgeving. Als je maar even geduld hebt krijg je zo een mailtje soms sneller dan verwacht Knipoog

leo03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:45

Ik had zelf een adresje op het oog, en toen is mijn moeder gaan kijken of die mensen betrouwbaar waren en vragen of ze nog een verzorgster nodig hadden. dat was zo het geval. Ik ben nu al 4 jaar bij die mensen. Pling