Doe ik het nou zo slecht?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-02 18:18

Percy schreef:
Jullie hebben het daar hartstikke goed voor elkaar. Ruime wei voor de paarden, leuke stal en het gezellig samen.
Waarschijnlijk heeft iemand er een beetje moeite mee dat je het zo naar je zin hebt.
Dat soort mensen is het niet waard om je druk over te maken. Yorghos en de anderen zien er heel goed uit en geven bepaald niet de indruk dat ze ongelukkig zijn. Dat is wat telt!

Dat wou ik maar zeggen Percy Haha! Schijnheilig

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 11:25

Als jij voelt dat je het goed doet voor je paarden moet je je niks aantrekken van wat een ander zegt, zeker niet als het op zo'n manier gebeurt!!!!! Ieder doet het op zijn eigen manier en er zijn altijd wel mensen die het daar niet mee eens zijn. Dit soort bemoeizuchtige mensen heb je overal..........laat ze lekker blij zijn met hun gezever, mailtje deleten en lekker naar je paarden gaan!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 12:00

Dank je wel voor jullie positieve reacties!
Ik vind zelf dat ik het prima voor elkaar heb, maar van zo'n mailtje word ik toch ontzettend boos. Juist omdat ik probeer mijn paarden zo goed mogelijk te behandelen.
Ik heb geen mail meer gekregen, en de eerste heb ik meteen na het lezen verwijderd. Ik kan dus ook geen reactie meer terugsturen. Maar ach, als ik erop ga reageren hebben ze helemaal hun zin...