1 vos en 2 schimmels verkocht...Tot op heden geen perfecte kleur paard tegen gekomen, maar kan me voorstellen dat mensen zoeken en selecteren op kleur, er zijn zoveel paarden, zou moeten lukken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
1 vos en 2 schimmels verkocht...
Ik heb liever een iets donkerder paard! Maartjevdb schreef:elanor schreef:Dat zei ik ook altijd, moet je kijken wat er nou in de stal staat.![]()
![]()
Nah, bouw vind ik wel erg belangrijk, karakter nog veel meer. Maar of 'ie dan groen of paars is zou ik me niet zo druk om kunnen maken.
idd dat had ik ook!
ik wou ook nooit een vos dat vond ik echt het leelijkste!
heb nu ook een vosje;)!
maar ik vind idd bouw ook veel belanrijker dan kleur..

) En de kleur is helemaal goed dus onmogelijk is het niet. Als ik een paard zou bekijken die ik echt heel erg mooi vond maar het dier heeft een rot karakter, laat ik hem wel staan trouwens
) en karakter maar als het kon liefst géén schimmel... Nja, je kan wsl al raden met wat voor 'n dier ik ben thuis gekomen. Een schimmel!

shamyrah schreef:Ik kijk ook niet naar kleur, maar naar het plaatje in zijn totaliteit. Ook een vos met veel wit kan ik erg mooi vinden.
Tenslotte vind ik dat er klik moet zijn. Je kan nog zo'n mooi paard hebben, als je er niets mee kan, heb je aan het mooie ook niets, alhoewel je kan hem misschien beter verkopen .