Lianta wordt altijd: Fanter. Dat komt van lanterfanteren. Slaat dus nergens op. Ibora noemen we altijd Ibi. En Lous gewoon Lous. (ze heet eigenlijk Louise, dus dat is al een bijnaam)
Jurga
Geplaatst: 02-10-02 22:28
Hou op over vreselijke bijnamen, ik heb ook voor iedereen en alles de meest vreselijke.... What about FLOZZYBOZZY voor Voice? En die geit vindt het maar geweldig als ik dat over de wei schreeuw, want daar is knuffelvrouwtje weer!!!! En Jurga: Sjors en Sjurres..... (twee in een)
cloris
Geplaatst: 02-10-02 22:54
Piropo wordt meestal Pipo of Oysky Pipeloyskie genoemd
Naz
Geplaatst: 02-10-02 22:59
Ironique heeft het maar zwaar: die heet tegenwoordig Dirk
Anoniem
Geplaatst: 03-10-02 02:44
Händell staat alom bekend als "dikke beer" en Ilindra noemen we thuis altijd DE merrie.
Linda
Geplaatst: 03-10-02 10:16
Moppiedroppie
Anoniem
Geplaatst: 03-10-02 11:04
Milena: DikkieDik, Bollie, Ukkepuk, Mileentjepeentje en als ik boos ben Baklap Leo: Knulletje, Knurft of Grote Knoepertje
Waar het op slaat? Geen idee....
Tessa_N
Geplaatst: 03-10-02 17:21
Mijn hond Tommy heeft echt al 100en namen naar z'n kleine hoofje gekregen. enkele voorbeelden (t is een teckel) knakworst, mozzert (slaat nergens op), storm (luistert ie ook naar) knurft, dikke, tomserdeboms, drol, enz, enz, enz. En als ik hem roep, roep ik: Tommy
Nina
Geplaatst: 03-10-02 17:39
Agh ja dat heb ik ook vaak..zeg 10 keer tegen Keltic:
Ventje ( erergd m'n vriendin zich rot saan zeg het zo vaak ) Schatty Tikkelik (hoe kom je er bij hé?) Tikse Kelly (Zal ie ook niet blij mee zijn m'n VENT ) Friemel Kel SUKKEL -->Als ik een btje pissed ben
Sizzy
Geplaatst: 03-10-02 17:41
Sonja schreef:
Milena: DikkieDik, Bollie, Ukkepuk, Mileentjepeentje en als ik boos ben Baklap Leo: Knulletje, Knurft of Grote Knoepertje
Waar het op slaat? Geen idee....
Ik ging helemaal plat...BAKLAP...hoe verzin je het! Hahaha..
Mickey
Geplaatst: 03-10-02 18:20
Laiser heet af en toe ook wel eens Pippi Langkous. Meestal als hij weer eens een slimme actie heeft
Ineke2
Geplaatst: 03-10-02 18:33
Nu Levi zijn wintervacht weer krijgt is het meestal beer of beertje Anders Jochie of Binkie
Als ik boos ben Dropl*l
ineke
Geplaatst: 03-10-02 19:55
Moon heet altijd POEN. dit omdat ik denk dat ie heeeeeel veel geld waard is .Maar op papier heet ie Midnight Man.
Spirit
Geplaatst: 03-10-02 21:58
Ik noem ze allemaal superpaard!
Ganna
Geplaatst: 04-10-02 12:30
Tja Ilonk is al niet mooi, maar wat ze er allemaal bij krijgt.... Donut (ze was heel dik vroeger) Snuit (tja de tuiger met bles heette bles) Draak Vee (Ilonk is van paps en die heeft geen pony die heeft vee) Monster Ezel (tja wat wil je met boett met hoofdkap?) Karreknol (als ze weer ohzo charmant door de wei, struikelt)
SANEX
Geplaatst: 04-10-02 12:45
Maffick wordt ook van alles genoemd maus bouwvakker(hij is een kei in slopen) kerel ventje sukkel mafstra maffe muis ukkel enzovoort dit was t eerste wat in me opkwam
phoenix4ever
Geplaatst: 04-10-02 12:58
Exel word ook wel eens dexel genoemd of pannedexel Of boleke, dikbil Sym heet kleine dolle doos of symbo of race koe
XoNo
Geplaatst: 04-10-02 15:55
Ik heb allemaal van die domme namen voor onze beesten
Buddy wordt altijd Buddels genoemd, en wanneer ik boos op hem ben l*l Yucca (mijn jackrusseltje) noem ik altijd Toekels (Hoe kom ik erop?) Laika (ons yorkie) noem ik altijd Piepklein (het is zo'n mini! ) Zorro, de kat, heet Poes (met zo'n slis S ) Dino, de fret, heet Dikkie (niet zo verwonderlijk) En Dixie, onze nieuwe fret, noemen we Jaws (poedersuiker namelijk )
Spirit
Geplaatst: 04-10-02 16:07
Oja, mijn hond (heet Wolf) noem ik altijd, Wolufie of Woeloe of Boeloe
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-02 17:45
Berdientje schreef:
Maar ik hou wel van der
I totally agree! Ik hou best van onze gek (mijn zusje heeft het vandaag op zijn buik geschreven), maar ik noem hem ook de meest rare dingen. Hij is tegenwoordig ezel (ik probeerde ECHT hem geen Polleke te noemen) dat komt ook gewoon omdat hij zo'n ezel is (met korte oortjes). Apekop komt trouwens ook heel bekend hier, we hebben er 2, en nog een vette, en bolle, dikke is helaas niet meer en Patentje is verre van dik. Voltrack is ook een luchtzuigende rotzak, een mietje, een zielepiet en een aandachtstrekker. Mietje vind hij overigens het ergst (als je het mij vraagt) want hij is oh zo stoer. Vergeleken bij Patent is hij nergens, maar goed. Joop heeft verder niet zulke hele erge nicks, echt alleen maar 'vette' (haal jij de vette? dan doe ik de bolle), maar Polleke heeft er zo ontzettend veel... arme Bollie! Als hij gegeten heeft gaat hij zijn slobber naar binnen werken en dan kijkt hij er zo raar bij! Hij smeert ondertussen zijn halve box onder en op zo'n moment krijg ik echt de neiging hem met 4 benen op de grond te zetten, want op die manier VRAAGT hij er gewoon om. Gelukkig heeft hij 1 voordeel: hij is de mooiste van stal, maar de stoerste is hij zeker niet, en ook de liefste niet. De grootste redt hij ook al niet meer... arme Volleke toch!
Pjelk
Geplaatst: 04-10-02 23:00
Hoe ik de paardjes vadaag gedag zei: dag appels! (altijd maar peertjes zeggen is ook saai ).
JeslyWhis
Geplaatst: 05-10-02 03:12
Jesly noem ik als ik het over haar heb eigenlijk ALTIJD "Die Bolle" of "Die Bonte", schandalig..... realiseer het me nu pas! Op de manege noemt men haar "KOE" , "GEKKENHUIS" of gewoon "JES" .
Whiskers is vanalles en nog wat op de manege... Whis, Whissie, WhisKAS, Biskers, Doos, Mutsie... noem maar op.... Zelf noem ik haar het meest "Mutsie" of "Die kleine"
Als ik heel erg boos ben noem ik ze: "Stelletje K*TWIJVEN!!!!!!" (Das meestal als ze WEER op mijn tenen staan met de poezelige voetjes, of als ik ze allebei tegelijk vast heb, en de een gaat naar rechts om te grazen en de ander naar links zodat ik in tweeën gescheurd wordt)
Maarrre, dat blijft wel onder ons he?!
Suzanne F.
Geplaatst: 05-10-02 08:57
Ja ik heb vaak wel erge namen voor mijn paardjes! Die ga ik hier niet neerzetten want dan wordt het allemaal boktcensuur....
Maar de gewone namen die ik gebruik als nicknames zijn vaak ook wel raar:
mijn stoere ruin (keriem) noem ik meestal popedopje.. poepie... poepske.. scheetje... en het leukste is altijd dat hij en reageert als k hem zo roep en zn meest onschuldige gezicht trekt.. op frikandel reageert hij ook wel!!!
Macario
Geplaatst: 05-10-02 19:58
ransbekkie noem ik ies altijd of ransbek. en als ik boos ben schijtknol maar dan meen ik niet en meis enz maar meis vind ik niet zo erg want dat is ze echt, een meis..