Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Zware hersenschudding. gaat nu wel stuk beter! Vanochtend net een CT-scan laten makan
.
KindnessM schreef:als ik dit zo lees valt t bij mij nog wel mee...
heb meerdere vervelende dingen meegmaakt.
Ben paar keer boven op een hindernis geklapt met springen: lucht uit de longen en pijnlijke ruggen als resultaat, ben keer over de kop gegaan met paard en al met springen... paard had een bloedlip, verder beide niets.
Ben keer over de kop de sloot in gegaan: alleen nat geworden, verder niets...
uhhh en verder weet ik niet zo snel iets
) en toen moest het gehecht worden maar ik heb nog steeds een gat in mijn scheenbeen maar doet niet meer zeer
_tarja_ schreef:Op mijn verzorgpaard ging ik naar het strand....toen ik het water uit STAPTE ging ze door haar voet heen...ik stapte af en heel haar onderbeen bloedde en haar hoef hing er als het ware los aan....heb toen gelijk de VA gebeld...ze had haar kootbeen gebroken en haar pezen waren afgescheurd! We hebben haar op het strand in moeten laten slapen.....het allerergste was nog wel toen ik de eigenaar moest bellen...zal dit allemaal nooit vergeten. Ben er een stuk voorzichtiger door geworden en ook meer bang. Het is nu bijna een jaar geleden en mijn angst begint nu wat minder te worden als ik met het paard van iemand anders bezig ben.
lizana schreef:was lekker gaan rijden over de weg doe ik altijd was nog geen 5 min. weg.
langs de weg lagen omgezaagde bomen daar ging mijn paard met een boogje omheen, toen er tegenover twee wielrenners aankomen die er allebei aan een kant langs wilde gaan.......... doe je toch niet?
paste dus niet en knalde tegen de borst van mijn paard, die daar door zo schrok dat ze hem verder door duwde en tegen de andere aan zo het hek in duwde waarnaar ze er vandoor stoof.
ik zat er nog op hing daar zonder beugels en zigzagend tussen de auto's door...
kon ik ze eindelijk late stoppen terug gelopen naar plaats intussen was de politie en ambulance er de ene afgevoerd naa zh de andere had niks. wij hadden ook niks alleen de schrik van ons leve, is nu ruim een maand geleden en mijn paard is nog bang moet steeds iemand mee op de weg.
er loopt een rechtspraak over de schuldige.............
Overigens heb ik daarna ruim een half jaar niet op een paard durven stappen.
), er lag alleen een zadel op wat niet fantastisch paste en opzij schoof. Na een paar stuk aan de zijkant te hebben gehangen eraf gevallen en daarbij met mijn voet door de beugel geschoten (sportschoenen, stom) en een heel eind meegesleurd. Daarbij is hij op mij arm gaan staan en die brak.