Onze tweede shet kwam bij ons toen ze vijf was ze heette voluit Hillegonda van de Korenschoof, vond ik niet zo mooi en dat hebben we toen afgekort naar Hilly. Helaas is zij een paar dagen voor kerstmis in 1999 overleden aan een complicatie ivm haar drachtigheid

Minne heet volgens zijn stamboekpapier Minne B, die B er zo los achter vind ik maar een beetje gek (net zo'n misdadiger wat je weleens in de krant ziet Minne B. te P.), dus ik noem hem gewoon Minne, alhoewel gewoon.....

Zes jaar geleden zou ik via een vriendin twee jonge poesjes krijgen uit een nest van een cyperse Noorse boskat (met van die ruige plukken haar en plukjes aan de oren). Ik had eerste keus, maar het nestje was maar 3 kattenbeesies groot twee zwartjes en een grijs cypertje. We konden dus niet kiezen en vonden het ook zielig voor het derde katje dus hebben we ze alledrie maar genomen. Omdat we ook wel een beetje erg stripverslaafd zijn, werd het Asterix, Obelix en Idéfix. Helaas is het cypertje twee jaar geleden verdwenen. Ik heb toen een "je-weet-wel-kater" uit het asiel geadopteerd en die heet Bassie, of gewoon Bas.
Henk is thuis de jongste van vijf en eigenlijk noemt iedereen hem thuis altijd Henkie... ook al is hij inmiddels bijna 33. Is wel leuk om aan z'n nichtjes en neefjes aan te horen ome Henkie en tante Marij (mijn naam wordt dus ook vaak afgekort voor het gemak).
Groetjes, Marijke