Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) komen dus poetsen, rijden en zoekt u het maar uit verder whahahaha

) en krijgen de dieren voldoende beweging!!Chrystal-gek schreef:Pff, alle reacties gelezen.
Sonjabelgium, ik denk dat jij niet weet waar je het over hebt, je bent nog maar pas op bokt en aangezien jouw berichten die je geplaatst hebt, lijkt het mij dat je nog lang niet alle wijsheid in pacht hebt, die sommige verzorgers juist wel weer zouden hebben waarvan ik denk dat Laura daar ook onder valt.
Waardoor ik dat allemaal denk?
Door de berichten die zijn geschreven en die ik heb gelezen (van beide).
Vind het nl maar zeer vaag hoe jij je paard te koop aanbiedt Sonjabelgium.
Je wilt schuldgevoelens aan anderen opdringen, medeleven laten krijgen omdat ze vroeger niet goed verzorgd was en als ze binnen zoveel tijd niet weg is, komt dat door ons omdat we haar niet gekocht hebben.
Je gaat haar dan notabene op vervoer zetten naar Italie oid, waarschijnlijk dus de slacht.
Nou, dan ben je goed voor je paard.
Zo lijkt het dus allemaal wel door wat jij geschreven hebt, wat vaak ook nog erg onduidelijk is (maargoed, dat zal wel komen omdat jij uit Belgie komt?).
Als dit inderdaad het meisje is dan heeft ze wel om deze reactie van Laura gevraagt. Je gaat gewoon niet zeggen tegen iemand dat ze hun mond dicht moeten houden omdat ze geen eigen paard hebben! Buiten dat heb jij er ook wel een handje van weg zou ik zeggen want je doet wel flink mee met Laura aan te vallen. Ik mag dan het dan niet altijd eens zijn met Laura, maar ze weet in ieder geval meer dan ik. Ik kijk in ieder geval tegen haar op, zo ook tegenover Carola. Die mensen hebben meer wijsheid over paarden dan de meesten onder ons.