Chrystal-gek schreef:Pff, alle reacties gelezen.
Sonjabelgium, ik denk dat jij niet weet waar je het over hebt, je bent nog maar pas op bokt en aangezien jouw berichten die je geplaatst hebt, lijkt het mij dat je nog lang niet alle wijsheid in pacht hebt, die sommige verzorgers juist wel weer zouden hebben waarvan ik denk dat Laura daar ook onder valt.
Waardoor ik dat allemaal denk?
Door de berichten die zijn geschreven en die ik heb gelezen (van beide).
Vind het nl maar zeer vaag hoe jij je paard te koop aanbiedt Sonjabelgium.
Je wilt schuldgevoelens aan anderen opdringen, medeleven laten krijgen omdat ze vroeger niet goed verzorgd was en als ze binnen zoveel tijd niet weg is, komt dat door ons omdat we haar niet gekocht hebben.
Je gaat haar dan notabene op vervoer zetten naar Italie oid, waarschijnlijk dus de slacht.
Nou, dan ben je goed voor je paard.
Zo lijkt het dus allemaal wel door wat jij geschreven hebt, wat vaak ook nog erg onduidelijk is (maargoed, dat zal wel komen omdat jij uit Belgie komt?).
Hoe kan jij nu beweren dat ik onervaren ben? Ik heb onvoldoende ervaring om een pony te beleren of om met een dier met een verleden om te gaan, en ik zeg ook heel eerlijk dat ik geen super ruiter ben, gewoon recreatief, meer niet. Dat wil daarom nog niet zeggen dat ik een dom wicht ben, ik ben begonnen met m'n 7de met rijden, met m'n 13de een paardje gekregen die op m'n 15 is weggebracht geweest, ze kon niet meer rechtstaan door vermoedelijk een scheurtje in de baarmoeder die gaan onsteken is na het veulenen (maanden erachter dat wel), een sluitende oorzaak heb ik nooit geweten. Het is wel het ergste trauma van m'n jeugd geweest. Toen heb ik jaren geen paard meer gezien of willen zien tot ik Filly tegenkwam ... Welk recht heb jij dan om mijn persoon aan te vallen en te zeggen dat ik slechte bedoelingen zou hebben! PB me persoonlijk i.d.p.v. dit meisje haar toppic te verknallen.
Ik mag dan geen wedstrijden rijden, ik heb me verdiept in NH - in Longeertechnieken (lessen genomen aan profs), heb een menbrevet gehaald dit voorjaar, en kan best een stukje rijden ook.
IK ZEG HET NOG EENS ; Ik wil mijn pony niet naar de slacht doen, maar omdat wij totaal niet klikken en ik maar over één stal beschik die een veulen zou moeten delen met een pony met stalondeugd heb ik geen keuze dan voor een dringende thuis te zorgen. Die mensen die dit vervoer doen naar Italië beweren dat het om rijpony's gaat, of dit waar is kan in natuurlijk niet zeker weten - het was op het moment van de toppic het enige echte aanbod, ik heb daar ook DUIDELIJK gesteld dat ik iets anders voor haar wou. VOOR DE ZOVEELSTE keer probeer ik dus ook om die reden haar een andere thuis te vinden. Dit heeft niets met schuldgevoel of onduidelijk te maken, als je moest werkelijk LEZEN wat er geschreven geweest is zou je dat al lang weten. AUB - verpest nu niet verder deze toppic, dit meisje verdient het niet dat jullie hier nog maar 's van bil gaan over wat jullie denken te (en niet eens) weten.