Wat vinden jullie van dit filmpje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Horseelover

Re: Wat vinden jullie van dit filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:03

Ik weet het niet. Aan de ene kant is het een slechte manier, omdat het niet de natuurlijke hoofdhouding is, maar aan de andere kant is het ook wel zo dat als een paard ontspannen is dat dan het hoofd wel naar beneden gaat. Dus volgens mij is de natuurlijke hoofdhouding het fijnst voor het paard en als hij uit zichzelf (zonder trekken of wat dan ook) ontspannen loopt/is en zijn hoofd naar beneden brengt.

Rian1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:09

Eigenlijk als ik het zo zie ben ik het er wel mee eens... Maar zoals meerdere gezegd hebben bij ontspanning gaat het hooft naar beneden.. dit voel je ook direct aan je paard.. Ik durf hier niet heel duidelijk goed of fout over te zeggen..

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:06

ik vind het en beetje ver gezocht. ik heb een clinic en informatie avond gezien een paar maanden terug. daar reed iemand ook haar paard LDR, en het zag er heel ontspannen en fijn uit. degene die dit fimpje heeft gemaakt heeft niet genoeg onderzocht, want het hele ding draait rond het paard op zijn eigen benen te laten lopen en zijn eigen hals te dragen, en hem overal in te kunnen stellen.

VickjeeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 20:28

Nou, ik voel me nu egt zo'n dierenmishandelaar Huilen Tong uitsteken maar laten we erlijk zijn, als het egt zo slecht zou zijn voor de paarden en de paarden er egt zo veel pijn van hebben laat het paard dat egt wel merken hoor!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:36

dus aan de teugel is in de krul trekken en dat doe ik..word ook meteen ff bepaald:p nou dan rij ik m dus niet aan de teugel maar nagevelijk..wat jullie willen