verslag weekendje strand

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 15:50

de leiding was erg secht, maar de groep was ook niet tof, anders krijg je niet van dit soort dingen. ze zouden niet op desiree schelden als ze haar vertrouwde of op z'n minst goed kende.
Ik geeft desiree groot gelijk. Ik heb een hekel aan mensen die gewoon maar op mensen gaan schelden, omdat zij de situatie niet fijn vinden. Denk eerst eens na. Desiree gaat heus niet keihard crossen om jullie te pesten. Ze had geen keus.
Ik zou me voorlopig niet meer met ze bemoeien. als het normale mensen zijn trekken ze wel weer bij en zo niet is dat hun probleem en niet de jouwe. Maak het ook niet de jouwe, want anders blijf je, je rot voelen. Kunnen ze er niet redelijk over denken zijn ze je gewoon niet waard punt

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-02 16:01

Nou, ik zal het je sterker vertellen, we hadden nog het idee om te splitsen op het strand. MAar simon zei dat dat niet mocht. Ik denk overigens achteraf dat hij al die tijd van plan was om ons eens flink op ons nummer te zetten vanwege al dat gezeur over die huurpaarden 's ochtends, dat ook van mij af kwam. Alleen, mij had hij niet met dat scheuren, maar die anderen wel!

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:17

Dat zeg ik!!!! van die Simon
Enne, makkelijk gezegd Phoenix, je was er niet bij. Je kan geen gelijk geven...en je hebt een hekel aan mensen die 'gewoon' gaan schelden...dat is natuurlijk niet 'gewoon'!
Het komt dat Desiree's paarden allebei nogal heet waren (als enige) en dat zij voorop reed....dat is zeker geen reden, maar van een afstand gezien zou je dat gauw denken! Ook omdat men weet dat ze het leuk vind, wat snel te gaan. Die indruk werd nog eens onderbouwt door die eikel! Daarom. Het is haar schuld niet..dat weet ik.
Maar dat voelt ze wel zo...ook door de reacties...en vooraf zat het al in haar koppie, dus dan is het eigenlijk al gebeurd.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:28

ja maar die anderen willen dus nog steeds niets met haar te maken hebben. ze hebben er nu over kunnen slapen en hoop dat ze vandaag wel weer aardig doen. nee ik ben er niet bij geweest, maar ik ken desiree al wel een aardige tijd op een heel andere manier dan zij.
ik vind het fijn dat je haar zegt dat het niet haar schult is, want dat heeft ze hard nodig. het is niet leuk als een hele groep zich tegen je keert om iets waar jij niets aan kunt doen.
en dat hadden ze misschien niet op het moment, maar wel een uurtje of wat later kunnen laten blijken

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:35

Ja, daarom had er gepraat moeten worden, in ieder geval daar.
Het is niet...vandaag weer aardig doen..dat is je kop in het zand steken.
Maar...het zal over en weer moeten zijn, elkaar niet verwijten en accepteren. Het zal wel moeten op zo'n kleine stal....wordt wel weer rustig...

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:41

ja hoop het wel. ik ken de mensen niet die mee waren, maar ik hoop dat ze zich bedenken en inzien dat desiree er niets aan kon doen. jammer dat ze daar zolang over moeten doen, maar goed waar een wil is, is een weg toch. desiree is toch devkwaadste niet?

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:47

Sommige mensen zijn koppig Phoenix, en je doet net of je haar goede vriendin bent of wat dan ook. Jij bent erg snel met je oordeel.
Je was er niet bij, dus kun je er geen oordeel over geven.... je wil niet weten wat er door mij heen ging toen hun weg spurten... en daarna nog een keer ons tegenmoet kwamen gesjeesd !!!! Ik heb ook geen ruzie met Desiree. Maar onze meningen blijven verschillen, dar is in principe ook niet zo`n probleem, want ik maak me er niet zo heel druk meer over.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:51

tuurlijk op het moment zelf kun je boos zijn, maar het was desiree schult toch niet. ik ken desiree toch ook al bijna 2 jaar en we hebben echt moeilijke gesprekken soms hoor. ik ken haar dus best aardig en misschien ben ik haar beste vriendin niet, maar ik weet wel dat ze een redelijk persoon is, die nu vet in de prut zit door wat er gebeurd is. je kunt mij vertellen wat je wilt, maar desiree kon er niets aan doen. dat weet ik zeker, want anders had ze dat echt wel gedaan.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-02 16:51

sando is niet degene die zo tegen mij geschreeuwd heeft, en zoals branca zegt, de schijn is tegen mij. Ik heb echter een paar getuigen die ook voor mij opkwamen. Het is niet zo dat de hele groep tegen mij was, Noud, Toon en Lauren kwamen wel voor mij op. Het gaat mij erom dat mensen beseffen dat ik niet de aanstichter was van al die ellende. Mijn paarden reden het meest vooraan, achter simon, kun je wel nagaan wat er gebeurt als Simon ineens wegsjast. Dan is er geen een paard te houden hoor. Ook de initiatieven en de ideen tot galop kwamen niet eens van mij. Maar Simon had een hoop gezeur gehad die ochtend van ons, en wilde misschien zo een beetje zich wreken. Praten was onmogelijk, toen ik naar S liep om het uit te praten schreeuwde ze kwaad naar mij en eindigde ze met "ik moet niets meer van jou". Tsja, dan ben je gewoon uitgeluld. Dan kan het uitpraten ook niet meer van mij komen, niet waar?
Laatst bijgewerkt door Desiree op 23-09-02 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:53

Het was in iederegval een L*L van de bovenste plank.... die Simon..
Ik denk ook dat hij zich een beetje wilde wreken, nou dat is hem wel gelukt.... hahaha....

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:58

ja dat kun je stellen, maar nou is dus wel zaak voor jullie hem niet al de lol te gunnen.
ik snap het echt wel dat je in eerste instantie boos word. is niet goed, maar dat is nu eenmaal menselijk, maar kom op zeg. mensen met een beetje verstand leggen zoiets toch weer snel bij???????

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 17:03

Ja, maar dat is nu niet meer aan mij, ik heb geen ruzie met Desiree..
Ik heb met niemand ruzie. Toon is mij een excuse verschuldigd, maar die zie ik waarschijnlijk toch bijna nooit, want hij is aanhang van een vrouw die ik nog nooit eerder had gezien.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 17:06

nou dat is toch mooi. er zijn er dus maar twee die echt moeilijk doen. nou die draien wel bij denk ik. maar word ze dan door de rest niet scheef aangekeken ? zijn er dan bij jullie geen kwaade of boze gevoelens ten opzichte van desiree?

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 17:46

Blijft niet of moeilijk te oordelen, Phoenix, je was er niet bij...enne..kent Desiree waarschijnlijk ook niet 'in de echt' " "al 2 jaar" dus je kunt dingen niet zeker weten...effe globaal. (schuld is met D)
Je kent de anderen ook niet.....
Twee die moeilijk doen?
Voor de rest kunnen wij (en willen) niet oordelen, ieder voor zich.
Zoals je ziet, namens ons geen kwade gevoelens......
Ik weet het...is goed bedoeld van jou, Phoenix...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-02 09:41

Hm, gisteren nog geen woord gewisseld met de dames in kwestie hoor. Het zal van mij niet meer uitgaan, het is ook niet aan mij na haar laatste woorden.

cruutje 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 10:38

jullie mogen best weten dat ik zeer blij ben geweest dat ik die zaterdag niet met jullie ben mee geweest.

ik heb een zeer goed weekend gehad ik heb ontsettend veel lol gehad.

maar hoe het personeel daar is dat is niet te beschrijven iedereen geeft elkaar de schuld. en VIES VIES VIES dat het daar was dat wil je ook niet weten. we hadden vrijdag avond 3 vliegen gevangen onder een bierviltje en die lagen de volgende dag nog steeds de kleedjes bleven gewoon onder je armen plakken. de douche wil je ook niet weten daar was ik m n hond nog niet eens in. en ga zo nog maar even door.

ik had daar ook een paard gehuurt ( ivm zelf een jong paard ) en zou die zaterdag ook mee gaan. ik zag al iemand opstappen en de stijgbeugel riem brak ter plekken af. ik dacht nog dan zal ik m n eigen zadel erop leggen. maar dat mocht niet ivm ZADELDRUKKING. laat me toch niet lachen als je gezien had wat die paarden op z n rug hadden liggen dan waren de tranen in je ogen geschoten. maar goed.
van te voren had ik gevraagt of er perse een begeleider mee moest ja dat moest want op onze paarden wordt er niet gescheurt werd er mij verteld. ( ik zou met het rustig groepje meegaan ). toen werden we van hot naar haar gestuurd om aub een paard mee te krijgen. ik werd er zo kwaad over dat ik heb gezecht stop dat paard maar in je HOL. en ben niet mee gegaan. achter af gelukkig. ik vindt het erg jammer dat het allemaal zo is afgelopen.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-02 11:22

Ik zou bijna met je willen ruilen cruutje, ik wou ook dat ik er niet bij was geweest...... Waren we maar met een stel apart gegaan zoals oorspronkelijk ook de bedoeling geweest. Hadden we maar niet naar Simon geluisterd en onze eigen zin doorgedreven en de andere kant op gegaan op het strand. MAar ja, als en was.....

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 12:20

juist het valt toch niet meer terug te draaien. het is gewoon verder gaan en die twee links laten liggen tot ze bij trekken. en maar snel het weekend vergeten toch. je weet nu hoe je het wel wilt en wat er fout kan gaan. daar kun je de volgende keer rekening mee houden toch

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 12:23

Maar als ik het had geweten was ik ook niet meegegaan....
Maar dat is achterafgel*l, ik riep al tijdens onze halsbrekende toeren:" Ik ben blij dat Cruutje en Smaxie hier niet bij zijn"...... Maar kom op he, We zijn volwassen..... dit slijt wel.... misschien duurt het even bij sommige.....

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 12:25

daarom en iets ernstigs is er toch niet gebeurd??? als ik het goed heb begrepen is niemand gewond geraakt op wat gebutste ego's na wees daar liever blij om!!

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 10:41

Hej Sando, wel fijn dat je aan ons dacht onder die halsbrekende toeren... .....

Het slijt wel... ik weet wel dat er mensen in pure paniek terug kwamen van die rit.. er zijn ook totaal verschillende verhalen...

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 19:41

ik ben dan wel niet mee geweest,
Maar ik hoor al dat een een lekker ritje was, Of niet jongens!
Ik hoop dat het opgelost word op stal.

gigelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 22:45

ha desiree ik ben nu voor het eerst op het forum Ik heb het allemaal al gehoord van jou op stal. Leuk al die verschillende reacties maar ik geef jou ook kei gelijk.

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 10:58

Wilde gij oe eigen erbuiten houwe....., Muts ! haha....

Marieke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-02 14:52

Wat een vreselijke rotzooi zeg, gatverdamme. Op zo'n manier is er helemaal geen bal aan om een lekkere strandrit te maken.

Inmiddels heb ik zelf meerdere malen een strandrit gemaakt, tot nu toe altijd op gehuurde paarden. Een handgalopje op het strand kennen die beesten echt niet, galop betekent echt een mega-race voor hen. Vaak maken die begeleiders ook altijd een galop op hetzelfde punt, zodat je paard al helemaal gek wordt als je op dat punt aankomt.

Ik vind het heel erg jammer dat het zo is tegengevallen, heel erg slecht georganiseerd van die stal hoor. Ik hoop dat de strubbelingen op jullie eigen stal weer snel overgaan, want dat is ook maar niets, natuurlijk.