Soo_Shirley schreef:WOEHOEE!
kon ik zo iets maar doen, dan zou ik het meteen doen voor me broertje (stiekem voor me zelf ook natuurlijk HaHa) maar ja, zo'n beestje kan ik niet kwijt in me achtertuin, dus zou ik eerst een stuk land moeten vinden, wat opzich geen probleem is hoor.
maar, gefeliciteert.. wel foto's maken heh!

Tsja, mijn jongste broertje is 10, vind pony's aaien wel leuk, af en toe mee op de kar of heel even op de rug zitten, maar heeft er niet echt wat mee, en is bovendien allergisch voor paarden 
 Ik zei al voor de gein: 'Suzan is toch de 22e mei jarig? Grote strik eromheen en bij haar in de tuin zetten  '. Suzanne is mijn 12 jarige buurmeisje, en ook bijrijdstertje van Otje
 '. Suzanne is mijn 12 jarige buurmeisje, en ook bijrijdstertje van Otje  
Maar natuurlijk geef ik hem niet zo maar weg, maar ik denk dat Suzanne straks er 2 heeft om lekker te poetsen en mee te doen, aangezien ze van mij niet aan de jaarling en twenter hengstjes mag komen (die zijn soms nogal 'stout'). Maar wil eerst even zien wat voor karakter hij heeft, hoe hij is e.d. Gewoon beetje tijd samen spenderen komende dagen, lekker wandelen e.d. en kijken hoe hij precies is.