Het is ook een grote lieverd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

loez schreef:Flying boy is een pony waar een vriendin van mij 9 jaar terug op gelest heeft! Staat El Paso er nog? Die heb ik toen een aantal keren gereden. Hoe is het nu met Savanja en de rest van die 5 pony's?
miesje890 schreef:Baister en trees (cees) zijn jaren mijn verzorgpaarden geweest. Ik heb echt super lang op baister gereden. Wat een top paard was dat. Jammer dat ze doorverkocht zijn. Weet iemand ook naar wie?
)
sjorsie schreef:Gharfield schreef:Ik rij op Manege Vlakwater en kan zeggen dat alle pony's en paarden heel gelukkig en gezond zijn:D
daar heb ik ook geen twijfels over, ik wilde gewoon graag weten hoe het mijn oude paard gaat.![]()
die jullie nu Bas noemen.
Ik zag ergens in de reacties ook de 5 pony's quinta Gharfield Savannah anouska en kyra langs komen. Van de 5 is helaas niet veel meer over.. Ze hebben er allemaal een hele tijd gestaan maar Anouska was de eerste die weg ging op vlakwater, ze was heel lang kreupel en is toen weg gegaan ik weet nu niet waar ze nu is of ze ingeslapen is of verkocht. Daarna ging volgensmij kyra, zij is voor der leeftijd weg gegaan om lekker met pensioen te gaan bij een goeie baas, ze staat daar nu lekker te vrede van haar pensioen te genieten. Daarna is Savanja gegaan zij was net als anouska erg lang kreupel en weet van haar ook niet waar ze is.. Met quinta en Gharfield gaat het SUPER!!! Ze rijden nog vollop mee in de lessen en Gharfield is toch echt wel mijn lieveling
en jemig wat kan die springen!!! Quinta geniet nog elke dag van haar steken
Ik en vast heel veel meer kinderen vinden het jammer dat anouska, kyra en Savanja weg zijn maar ze hebben een super leven gehad en daar vollop van genoten
Ook zag ik bas voorbij komen, over bas weet ik niet zo heel veel maar ik weet wel dat het een lieveling van veel kinderen was en mijn zusje er helemaal verlieft op was
Jammer genoeg is die al een heel tijdje weg.