Rijd hier iemand op manege vlakwater te venray?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: Rijd hier iemand op manege vlakwater te venray?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:19

@ vlakwater: leuk om te horen, dat het zo goed gaat met Bas Lachen
Het is ook een grote lieverd.

Gharfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:33

Ik rij op Manege Vlakwater en kan zeggen dat alle pony's en paarden heel gelukkig en gezond zijn:D

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:09

Gharfield schreef:
Ik rij op Manege Vlakwater en kan zeggen dat alle pony's en paarden heel gelukkig en gezond zijn:D

daar heb ik ook geen twijfels over, ik wilde gewoon graag weten hoe het mijn oude paard gaat. *D
die jullie nu Bas noemen.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 19:04

bas is echt geweldig!! heb een foto van bas gemaakt een tijdje terug,kan hem wel even sturen...overigens van de andere pony,s ook allemaal foto,s van gemaakt....mooi gelukt.

weetje welke pony ik echt top vind??

flying boy....bijna 31 jaar en loopt nog trouw met plezier in de lessen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:42

ik ben ook wel benieuwd naar die foto's inowa. Er staan volgens mij nog een aantal pony's die ik ken van vroeger ;)

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:11

welke pony,s dan??

vlakwater

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:31

op de foto dat is ceesje niet !
cees ziet er heel anders uit

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 19:55

Flying boy is een pony waar een vriendin van mij 9 jaar terug op gelest heeft! Staat El Paso er nog? Die heb ik toen een aantal keren gereden. Hoe is het nu met Savanja en de rest van die 5 pony's?

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 14:03

Ja savanja :D
Haha, me oude verzorgpony voordat ze naar vlakwater ging! :)
Hoor dat ze niet meer kreupel is gelukkig! :)

miesje890

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 15:17

Baister en trees (cees) zijn jaren mijn verzorgpaarden geweest. Ik heb echt super lang op baister gereden. Wat een top paard was dat. Jammer dat ze doorverkocht zijn. Weet iemand ook naar wie?

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 19:25

loez schreef:
Flying boy is een pony waar een vriendin van mij 9 jaar terug op gelest heeft! Staat El Paso er nog? Die heb ik toen een aantal keren gereden. Hoe is het nu met Savanja en de rest van die 5 pony's?

el paso is er allang niet meer....met pensioen...had iets met zijn pezen of benen ofzo?
staat nu geloof ik op het land met wat andere paardjes

Gitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:48

miesje890 schreef:
Baister en trees (cees) zijn jaren mijn verzorgpaarden geweest. Ik heb echt super lang op baister gereden. Wat een top paard was dat. Jammer dat ze doorverkocht zijn. Weet iemand ook naar wie?

Ik heb Baister ook nog een tijdje gereden. In het begin was hij echt heel onrustig, wilde hij ook alleen maar crossen, maar later werd hij echt veel rustiger. Het was echt een geweldig paard om te rijden.
Ik weet niet precies aan wie hij verkocht is, of waar die man woont, maar hij wilde Baister in elk geval als gezelschapspaard op een weitje zetten. Dus hij heeft het in elk geval lekker rustig. Die vent was trouwens best aardig (al had ie Baister van mij niet mee hoeven nemen ;) )
Ik vind het wel echt jammer dat hij weg is, ik zou hem graag nog een keer zien.

miesje890

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:53

Ja ik dus ook. Ik vind het gewoon jammer.

Het klinkt inderdaad precies als baister, dat crossen. Maar het was echt een top paardje. Hij heeft zijn aandacht nodig, maar het is een pracht paard met een pracht karakter. Ik ga denk ik binnenkort naar de manege om te vragen hoe of wat. Ben toch wel benieuwd.

Gitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 10:07

Ik geloof dat Baister nu ergens in Best staat...maar meer heb ik ook nooit van de manege gehoord.

Ik was erbij toen hij verkocht werd. Het was echt zo zielig, hij durfde de trailer helemaal niet op en hij was helemaal in paniek.

Maar het was inderdaad een geweldig beestje, ik heb echt heel veel met hem staan knuffelen altijd *D

Gharfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 15:44

Ik wou even zeggen dat de vijf pony's(savanja, quinta, anouska, kyra en gharfield) nu gesplits zijn in 2 weigroepjes(om het zo te zeggen) kyra en savanja staan bij elkaar en die andere 3.
Bas is echt superlief en staat met Odie in de wei die 2 zijn echt dikke maatjes.
Over Baister weet ik niks (ik rij pas 1,5 jaar) maar cees kan ik me nog wel vaag herinneren ik heb er nooit op gereden maar ik heb er wel foto's van gezien , ook van julian trouwens. (dat geldt ook voor gitano en julian en elpaso,, nooit op gereden maar ken ze wel half)
willen jullie nog meer weten?

Gharfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 13:30

@vlakwater

Ik hoorde laatst van diewerke (manege-eigenaresse) dat julian in deurne ergens staat, volgens mij als je aan hen vraagt
waar die staat zeggen ze het gewoon , maar hij staat dus niet ver weg

Gharfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 13:33

sjorsie schreef:
Gharfield schreef:

daar heb ik ook geen twijfels over, ik wilde gewoon graag weten hoe het mijn oude paard gaat. *D
die jullie nu Bas noemen.

Ik heb een tijd terug voor het eerst op bas gereden en hij is zoooo lief is echt mijn lievelingspaard samen met gharfield geworden,,
hij is echt zoo grappig laatst waren we buiten en ineens werd bas helemaal vrolijk wou niet meer stappen alleen nog maar draven en galopperen zoo grappig ,, diewerke (manege-eigenaresse) zei ook dat bas ineens heel erg blij was ,, echt super schattig

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 17:07

bas is ook erg leuk,mijn grote vriend.

jammer genoeg kom ik er niet zo vaak meer.
moet binnenkort maar eens weer op bezoek gaan

2002lynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 12:12

Srry hoor maar ik heb een keer een proefles gedaan bij vlakwater alleen ik vind de manege 3x niks. Ik rij veel liever bij de manege in Maashees. Bij vlakwater is het heel rommelig, weinig manegeponys/paarden en de mensen die er werken kun je nou ook niet echt aardig noemen. Ik was 7 toen ik zo'n proefles ging rijden en moest meteen op een E-Pony (voor iemand van 7 die net begint vind ik dat een beetje groot) dus ga van naar Manege Kerkers daar heb je ook veel leukere paarden en ponys ;)

Ambervw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 17:26

Misschien is dit een hele laate reactie maar misschien leuk voor de mensen die nog wat willen weten over hun ouden pony's *D
Ik rij sinds m'n 7de op vlakwater en ben nu 13 en heb het nog steeds ontzettend naar m'n zin ik rij daar nu 2 keer in de week en heb in die tijden ontzettend veel geleerd :) Ik zag ergens in de reacties ook de 5 pony's quinta Gharfield Savannah anouska en kyra langs komen. Van de 5 is helaas niet veel meer over.. Ze hebben er allemaal een hele tijd gestaan maar Anouska was de eerste die weg ging op vlakwater, ze was heel lang kreupel en is toen weg gegaan ik weet nu niet waar ze nu is of ze ingeslapen is of verkocht. Daarna ging volgensmij kyra, zij is voor der leeftijd weg gegaan om lekker met pensioen te gaan bij een goeie baas, ze staat daar nu lekker te vrede van haar pensioen te genieten. Daarna is Savanja gegaan zij was net als anouska erg lang kreupel en weet van haar ook niet waar ze is.. Met quinta en Gharfield gaat het SUPER!!! Ze rijden nog vollop mee in de lessen en Gharfield is toch echt wel mijn lieveling :j en jemig wat kan die springen!!! Quinta geniet nog elke dag van haar steken :P Ik en vast heel veel meer kinderen vinden het jammer dat anouska, kyra en Savanja weg zijn maar ze hebben een super leven gehad en daar vollop van genoten :) Ook zag ik bas voorbij komen, over bas weet ik niet zo heel veel maar ik weet wel dat het een lieveling van veel kinderen was en mijn zusje er helemaal verlieft op was :D Jammer genoeg is die al een heel tijdje weg.

Ik hoop jullie zo wat nieuwe informatie te hebben gegeven :)