Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LCharlotte schreef:Sjonge jonge, zit niet mee met lessen op het moment.
Whoopy was een stukje hoef verloren dus ik kon afgelopen weke niet lessen ( kon achteraf zo wie zo niet want Remy was er niet )
De smid kan pas zaterdag komen, dus maandag lessen hefet geen zin, dan word het eerder rodeo denk ik.
Bovendien is de tandarts geweest en Whoopy is 2 tandjes armer, waar hij toch wel een beetje last van heeft.
Ik geloof dat we gingen proberen woensdag een lesje te regelen. Als Whoopy niet op tijd in orde is pak ik mijn ponyke wel.

LCharlotte schreef:Hoe oud hij is? Hij is al bezet als je daar op munt![]()
Hij woont inderdaad ubn het zuiden.
neehoor, maar een aantal die ik ken dachten dat hij al heel oud was, en dat leek mij eigenlijk niet... dus vandaar
Palhaço schreef:LCharlotte schreef:Hoe oud hij is? Hij is al bezet als je daar op munt![]()
hahahneehoor, maar een aantal die ik ken dachten dat hij al heel oud was, en dat leek mij eigenlijk niet... dus vandaar
_Laura_ schreef:Remy is toch 31???
Winddancer schreef:_Laura_ schreef:Remy is toch 31???
Ik zou het niet weten, maar 31 vind ik nog jong
_Laura_ schreef:Hij rijd echt super!
Heb hem gezien in Almelo afgelopen weekend:D
Bart was er ook nog:D
Was gave dag!
:D:D:D Palhaço schreef:LCharlotte schreef:Hoe oud hij is? Hij is al bezet als je daar op munt![]()
hahahneehoor, maar een aantal die ik ken dachten dat hij al heel oud was, en dat leek mij eigenlijk niet... dus vandaar
) maar ik vond het toch jammer!!
, kijk het paard moet wel gehoorzamen ! laat je een paard 1 of 2 keer zijn zin krijgen krijg dat er nog maar eens uit die zijn niet zo dom haha ! kvindt hem ook echt super les geven ! en hij heeft vaker op die van mijgezeten enja die meost je aanpaken maar ik kan nou niet zeggen van ouwiejeee neee.... het paard moet gehoorzamen