hebben jullie ook zoveel 'handige' paardendingen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 23:54

Toen ik Ivanka net had gekocht, ben ik inkopen gaan doen bij de ruitershop Lachen . Ik had toen ook een longeerlijn gekocht, maar ik heb die nog nooit gebruikt, het prijskaartje zit er zelfs nog aan Tong uitsteken Ach... ooit komt die misschien nog wel van pas Lachen

Navy

Re: hebben jullie ook zoveel 'handige' paardendingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 10:55

germie schreef:

Netcooler (is overigens te koop). Onzinnig ding, zou niet weeten wat het nut is.

Alternatieve verkoopmethode?? Haha Haha!

Ik stik van die dingen, zo heb ik nog steeds een nepbontshabrak liggen, dat niet eens onder mijn zadel past. En heb ik nog steeds geen afstand kunnen doen van mijn wedstrijdjasje, terwijl ik inmiddels die-hard Endurancegek ben geworden.. Maar ja, ´voor het geval dat´ he?

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 11:39

Poeh eens even kijken Knipoog

- Transportbeschermers - worden gebruikt
- Peesbeschermers - worden gebruikt
- Strijklappen - worden gebruikt
- Springschoenen - worden gebruikt
- Thiedemann teugel - in de winter handig als ie fris is }>
- Blauwe sjabrak - wordt gebruikt
- Beige met goud sjabrak - wordt gebruikt
- Witte sjabrak - wordt gebruikt
- Bordeauxrode sjabrak - wordt amper gebruikt.
- Blauw endurancehoofdstel - wordt gebruikt
- Kieffer hoofdstel - wordt gebruikt.
- vier bidonhouders met bidons - worden allemaal gebruikt
- heuptas met nog eens twee bidonhouders en ruim compartiment - wordt gebruikt
- Camelbak (rugzak met compartiment voor water of sportdrank - wordt gebruikt
- Timex Speed/Distance meter - wordt gebruikt
- Polar A5 hartslagmeter - wordt gebruikt
- Excell trainingsprogrammaatje die mijn vriendje gemaakt heeft om zo visueel mijn vooruitgang te kunnen zien in stoere grafiekjes en zo - wordt heel dankbaar gebruikt.
- S en K winterdeken - wordt gebruikt
- Eskadron regendeken - wordt gebruikt
- Speciaal gemaakte wedstrijddeken van velours met gouden bies - wordt gemaakt
- Zomerwedstrijddeken in blauw/donkerblauw - wordt gebruikt
- Longeerlijn - wordt gebruikt
- Pessoateugel - wordt gebruikt
- RWL Quality hoefverzorging - wordt gebruikt
- Christ lamsvel sjabrak - wordt gebruikt
- Christ lamsvel singelbontje - wordt gebruikt
- Stethoscoop - wordt gebruikt
- speciale beugel om sensor van hartslagmeter op te zetten en zo snel hartslag te meten - wordt gebruikt

Nou verder weet ik het zo even niet op te noemen Haha! Ik heb geloof ik nogal wat maar ik moet wel zeggen practisch alles wordt gebruikt YEAH

marijke*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 21:35

leentje"]
hmmmm
deze dingen gebruik ik zelden, maar leen ik wel eens uit als ik ze netjes gewassen terugkrijg:
...
-transportbeschermers
-staartbandage
[/quote]

Ja die heeft Nous al eens mogen proberen hé Haha! Gelukkig hebben we een goed wasmachien }>

[quote="leentje schreef:
-zadelhoes

Als je die niet nodig hebt, wil ik 'm wel overkopen hoor Leen. je laat maar iets weten.

Marijke

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 08:58

haha, ik heb laatst m'n beide surfpakken uitgeleend. Ik heb zelf al een jaar niet meer gesurfd of aan het waterskien geweest, dus nu heb ik ze maar uitgeleend omdat die meiden anders 3.50 euro huur moesten betalen.

Maar paardenspullen leen ik toch echt niet snel uit. Momenteel niets uitgeleend.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 10:51

Ik heb eigenlijk ook weinig spul dat ik niet veel gebruik. Scheelt dat het egld ontbreekt om te blijven kopen haha, wat aan vervanging t5oe is, wordt vervanegn als ik daar geld voor heb. Af en toe komt er iets bij wat ik graag wil hebben en op zich puilt mijn kast ook uit, maar ik gebruik eigenlijk al mijn spullen regelmatig.

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 12:15

Ja! Transportbeschermers: ik ga maar zo`n twe keer per jaar met de trailer weg en dan nog is het volgensmij niet zo nodig. Laats op de Fjordenkeuring zag je ooik geen een met die dingen.
bandages: ooit eens gekregen en laatst maar onderleggers bij gekocht. Onderleggers zijn veel te groot en bandageren heb ik eigenlijk toch nooit zin in.

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:34

oeps, ben ik maar een simpele ziel....
heb weinig dingen die ik nooit gebruik en zelfs de dingen die ik wel vaak gebruik zijn vaak zelfgemaakt oid
heb wel de interesse hoor (was gisteren nog in de winkel voor een paar handschoenen en heb gelijk de hele winkel afgestruind), maar simpelweg het geld niet om me van alles te kunnen veroorloven.

Nou ja, mag niet klagen: wat ik nodig heb heb ik, en het kan mijn paarden toch niet schelen!!

Mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 00:42

tig halsters, teugels (waarvan de helft kapot is), een zadel wat bagger zit, veel bandages, heel veel dekens (worden bijna allemaal wel gebruikt!) en duizenden borstels (kapot en al) Dus meer kan de helft kan eigenlijk weg, maar ja... je weet het nooit!