Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
best knap jah
Summertje schreef:Ik vrijdag nog!
Onderdeel in de proef > H-X-F van hand veranderen enkele passen middendraf:
Ik ga heel geconcentreerd de bocht door en wend af bij H en wil verruimen maar mijn paard ziet wat op de grond en springt met 4 benen tegelijk bijna een meter de lucht inIk pak m'n teugels weer en probeer zo goed als het kan die middendraf te vervolgen en ik kwam ook niet meer bij
Beoordeling: 5
Commentaar: Iets onregelmatig
!!

.
Kei voorlul haha 
Kaat18 schreef:Vol concentratie was ik mijn proef aan het rijden en.. plop.. we stonden stil precies voor het juryhokje. Meneer moest mesten en had besloten om maar niet verder te lopen. Ik vriendelijk gezwaaid en tot overmaat van ramp duwde meneer ook nog even zijn neus het hokje in om de jury gedag te zeggen... Die kon er gelukkig wel om lachen.
Fabienne_S schreef:Hmmm ik kan er zelf zo snel geen een bedenken... Wel van een vriendin die ik aan het voorlezen was. In haar proef moest ze E afwenden en dan op X halthouden. Ging ze groeten! Hahaha ze was zo geconcentreerd en zenuwachtig dat ze ging groeten onder X terwijl dat helemaal niet de bedoeling was natuurlijk, het was middenin de proef. De jury kon er gelukkig ook wel om lachen, op haar protecol stond: 'Leuk dat je ging groeten, maar je krijgt er geen extra punten voor'. Haha!

M59 schreef:- Ik moest een keer smorgens heel vroeg rijden in de winter, dus het was steenkoud. komen we eraan, alles stil, leeg en rustig, njah, dachten we.. ze komen zo wel, het is nog vroeg. Ik losrijden, na een half uur was er nog niemand, dus wij toch maar iemand zoeken... waren we in de verkeerde plaats.
gevoeld hebben. 

echt banketstaaf momenten
gaat het even afkloppen op een boom
heb namelijk 6 mei wedstrijd haha
Melissa24 schreef:M'n papieren vergeten!!
Zal je zien normaal zal er niet zo snel om gevraagd worden en NU WEL.....![]()
Gelukkig was mn vriend binnen 15 min op de plaats van bestemming MET alle papieren.
Niemand + jury heeft hier niets van gemerkt, alleen ik!!! Zat behoorlijk te stressen!!!![]()
Zal het nu wel nooooooit meer vergeten.
Gelukkig kon paps ze nog gaan halen
staat zelfs op film
tijdens een springwedstrijd de ring uitspringen