Wedstrijdblunders

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Denise82

Re: Wedstrijdblunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:22

Ik ben eens met een paard tegen het jurybusje opgebotst. Mijn paard ging er erg hard vandoor richting trailers die achter het jurybusje stonden en ik kon kiezen of het prikkeldraad in of tegen het jurybusje. Ik ben toen naar voren gaan hangen, heb het bit bij de ring gepakt en hem gewoon omgetrokken. Deuk in het busje en de jury was een oud mannetje dat na 30 sec lijkbleek uit het busje kwam! Was meteen gediskwalificeerd.

En vorige week ben ik 2 keer fout gereden! Ik moet de eerste proef uit het hoofd rijden en het is nog nooit fout gegaan! Maar eens moet de eerste keer zijn. Twee keer werd er gebeld, was helemaal van slag! En ik had nog 59,14% waar ik achteraf dus nog meer van baalde want had dus -6 gekregen.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:25

Ik heb het een keer gehad met mijn pony. Groot grasveld (zweefvliegveld) lagen iets van 20 ringen, en ik moest achteraan. Die van mij zet het midden in de proef op een lopen, en ik had ALLE 20 ringen gezien! Toch knap, in één dag van de B naar de Z2 Nagelbijten / Gniffelen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 17:11

hahahah dresslover Tong uitsteken best knap jah Tong uitsteken

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 07:42

Summertje schreef:
Ik vrijdag nog!
Onderdeel in de proef > H-X-F van hand veranderen enkele passen middendraf:
Ik ga heel geconcentreerd de bocht door en wend af bij H en wil verruimen maar mijn paard ziet wat op de grond en springt met 4 benen tegelijk bijna een meter de lucht in Haha! Ik pak m'n teugels weer en probeer zo goed als het kan die middendraf te vervolgen en ik kwam ook niet meer bij Haha!

Beoordeling: 5
Commentaar: Iets onregelmatig

Schijnheilig

haha heb ik ook een keer gehad
alleen ik kreeg een 4 met als commentaar storing Knipoog

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 07:50

Vol concentratie was ik mijn proef aan het rijden en.. plop.. we stonden stil precies voor het juryhokje. Meneer moest mesten en had besloten om maar niet verder te lopen. Ik vriendelijk gezwaaid en tot overmaat van ramp duwde meneer ook nog even zijn neus het hokje in om de jury gedag te zeggen... Die kon er gelukkig wel om lachen.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 10:53

Nou , mijn wedstrijdblunder vergeet ik niet gauw meer..! Bloos

Ik moest springen , en er was een enorme tripple en ik zat bij het parcourlopen al angstig te twijfelen , en toen reed ik erop aan , ik dacht 'aaaa ze stopt!' maar nee, ze sprong en ik werd voorover gelanceerd , en ik lande voor haar neus , en toen .......

scheurde mijn broek van boven tot onder in , dus stond ik daar midden in de wedstrijdring in mijn blote melkflesbeen Haha!

M59

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:11

Ow, ik lich hier dubbel. Echt zo grappig!
Ik heb verder niet echt hele erge wedstrijd blunders.
- Ik moest een keer smorgens heel vroeg rijden in de winter, dus het was steenkoud. komen we eraan, alles stil, leeg en rustig, njah, dachten we.. ze komen zo wel, het is nog vroeg. Ik losrijden, na een half uur was er nog niemand, dus wij toch maar iemand zoeken... waren we in de verkeerde plaats.
- En een hele tijd geleden, bij dat CHEA (of welke letters waren het?? Oude proeven) moest je in vrije stap de rijbaan verlaten. En dan moest je dus langs een deur met een raampje stappen, en dat vond ik als 10 jarige ook wel interesant, dus ik zat door dat raampje heen te loeren, vergat ik helemaal naar de A te gaan. Had dus ook een vier, terwijl een beetje normaal mens gewoon en zeven kan scoren, maar oke.

Melissa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:16

M'n papieren vergeten Bloos !!
Zal je zien normaal zal er niet zo snel om gevraagd worden en NU WEL..... Boos!
Gelukkig was mn vriend binnen 15 min op de plaats van bestemming MET alle papieren.
Niemand + jury heeft hier niets van gemerkt, alleen ik!!! Zat behoorlijk te stressen!!! Haha!
Zal het nu wel nooooooit meer vergeten.

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:24

HAHAA staan echt super leuke dingen hier Huilen

Ik deed mee aan bestgaand onder het zadel en de galop van de pony waar ik op reed was niet zo'n succes. Gelukkig kwam er op het moment dat we moesten galloperen een hond de bak in gelopen en gingen daardoor alle pony's harder zodat het leek of de mijne het ook deed Clown
De pony waar ik op reed stond met een andere pony op de trailer, deze had toen het halster kapot getrokken en mijn pony besloot opeens de bak uit te galloperen en daar lag ik ernaast Clown.

En een vriendin van mij toen ik wedstrijd had, we gingen wel eens met z'n 2e op de pony zitten en toen ik klaar was had ik hem afgezadeld en ging ik zonder zadel zitten. Zei sprong er toen achterop maar gleed er aan de andere kant weer af Huilen Kei voorlul haha

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:30

Kaat18 schreef:
Vol concentratie was ik mijn proef aan het rijden en.. plop.. we stonden stil precies voor het juryhokje. Meneer moest mesten en had besloten om maar niet verder te lopen. Ik vriendelijk gezwaaid en tot overmaat van ramp duwde meneer ook nog even zijn neus het hokje in om de jury gedag te zeggen... Die kon er gelukkig wel om lachen.

Haha, geweldig! Haha! *LOL*

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:35

Fabienne_S schreef:
Hmmm ik kan er zelf zo snel geen een bedenken... Wel van een vriendin die ik aan het voorlezen was. In haar proef moest ze E afwenden en dan op X halthouden. Ging ze groeten! Hahaha ze was zo geconcentreerd en zenuwachtig dat ze ging groeten onder X terwijl dat helemaal niet de bedoeling was natuurlijk, het was middenin de proef. De jury kon er gelukkig ook wel om lachen, op haar protecol stond: 'Leuk dat je ging groeten, maar je krijgt er geen extra punten voor'. Haha!

Hahah dat deed ik ook bij mijn eerste wedstrijd! Clown

Bij mij stond op t briefje: 'hoeft niet gegroet te worden'
Duhhh haha

Bloos

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:47

Ik heb een x een wedstrijd uitgereden in galop..
Tijdens mijn eerste volte met galop (oude proeven) schiet ie er van tussen.. (extra voltetje gemaakt op de volte) en zo heb ik in galop de proef uitgereden, a afwenden tussen x en g groeten, van galop naar stilstand Haha.. 132 punten :S

jibbele

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:52

op het moment dat ik voorbij het jury hokje reed slingerde de jury net aan de bel Boos!
met het gevolg dat ik werd gelanceerd Boos!

Die man mocht mij echt niet Boos!
want aan het einde van de proef ging ik groeten.
die man had een hoge hoed op, haalde hem van zijn hoofd en maakte er een vreselijke overdreven zwaai mee Boos!
maar gelukkig bleef ik toen wel zitten Haha! Knipoog

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:59

M59 schreef:
- Ik moest een keer smorgens heel vroeg rijden in de winter, dus het was steenkoud. komen we eraan, alles stil, leeg en rustig, njah, dachten we.. ze komen zo wel, het is nog vroeg. Ik losrijden, na een half uur was er nog niemand, dus wij toch maar iemand zoeken... waren we in de verkeerde plaats.

Wat moet jij je Blond gevoeld hebben.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:16

Mijn zus had haar eerste springwedstrijd met haar toenmalige nieuwe paard.
alleen paardlief snapte het principe springen soms niet helemaal. Dus na een hindernis gleed haar paard door en belandde midden in de geluidsinstallatie van het (zeer grote) buitenconcours Nagelbijten / Gniffelen
We hebben het zelfs op video staan ergens Clown

Zelf alleen een keer meegemaakt dat ik bijna foutloos was met springen, moest nog 1 hindernis.
rij ik erop aan, zie ik er 2 naast elkaar staan, chips.. welke moest ik ook alweer nemen? Ik reed te snel om de cijfers eronder te zien, dus nam ik een gok en sprong over de ene.
en je raad het al.. ik gokte verkeerd Clown

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:18

Kun je die video niet even op internet plaatsen lowara Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:26

hahah jah echt grapige dingen Tong uitsteken echt banketstaaf momenten Tong uitsteken

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:34

Hahahaha, dit is wel een grappig topic Clown

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:41

jah idd.. ben altijd bang als ik een wedstrijd op gras heb onderuit te gaan Nagelbijten / Gniffelen gaat het even afkloppen op een boom Clown heb namelijk 6 mei wedstrijd haha

rominy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:05

ik stond na mijn proef rustig naast de ring van een afstand met mijn pony te kijken met andere vrienden op hun pony's en een rijd er zo weg en ik riep hem of hij terug wou komen ..
zei zon meneer zo : roep nou niet
ik zei zo beleefd terug sorry
hij zei zo nou nee ga aan de kant
dus ik denk wat doe ik nou weer Boos!
ineens zit ik te kijken dat andere zoontje van die meneer was aan het roepen naar die meneer en hij zei tegen hem roep nou niet
en hij zei ook tegen zijn zoontje dat hij weg moest gaan
daar kwam ik later pas achter Tong uitsteken
dus ik dacht nog steeds wat doe ik verkeerd he
en ik was het aan die meneer gaan vragen wat doe ik nou he
hij zo onee dat was niet tegen jou dat was tegen mijn andere zoontje zijn vrouw was de jongen in de ring aan het voorlezen ook zijn zoon dus en die pony's van die zoontjes waren helemaal gek op mekaar en daarom hinnikte die pony's naar elkaar en probeerde die ene in de ring uit de ring te gaan en daarom zei hij Gaa WEG!

lekker dom dus Tong uitsteken Bloos Bloos Bloos

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:09

jah iedereen heeft zo iets op concour Haha!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:38

Melissa24 schreef:
M'n papieren vergeten Bloos !!
Zal je zien normaal zal er niet zo snel om gevraagd worden en NU WEL..... Boos!
Gelukkig was mn vriend binnen 15 min op de plaats van bestemming MET alle papieren.
Niemand + jury heeft hier niets van gemerkt, alleen ik!!! Zat behoorlijk te stressen!!! Haha!
Zal het nu wel nooooooit meer vergeten.

Dat heb ik ook eens gedaan op de regiokampioenschappen Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig kon paps ze nog gaan halen Tong uitsteken

rominy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:46

vroeger ook ik en mijn vriendin deden mee met een wedstrijd op de manege ik was 8 en zei ook
je weet wel ja ik kon toen nog niet goed rijden zei ook nog niet
mijn wedstrijdje liep goed 4/27 ofzo he
en die van haar ook maar zei heeft altijd wel iets
ze kwam binnen en begon met groeten pony wou niet meer verder noujaa moest de pony plassen Duivel
ook zoiets op slagharen was zei op dat ponypark he en na een tijdje deden ze dan ook een wedstrijd en zei deed mee viel ze toch nutteloos van die pony af beest deed niks verkeerd viel er gewoon af Tong uitsteken

ik had vorige keer ook heletijd lopen zoeken naar mijn startkaart
ik zou niet mogen starten eigenlijk .. komt de vrouw van onze ponyclub aangelopen ...> Hier is je startkaart
ik bleef haast stijf op me pony zitten ik had overal lopen zoeken! Tong uitsteken Duivel

nikita_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:47

geweldige bloopers zeg! ik had laatst ook een mooie Knipoog staat zelfs op film Tong uitsteken tijdens een springwedstrijd de ring uitspringen Clown

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:59

Een moeder was d'r dochter tje aan het voorlezen. E-B-E grote volte!! kind net dr volte gereden (in draf) die moeder er heel droog achteraan owjah hij moest in galop......