Ik sta al een paar maanden stil omdat ik pijn in mijn voorbenen heb dat is best wel vervelend voor mij en mijn baasje want die is af en toe heel erg verdrietig als we weer bij een 1 of andere kliniek vandaan komen! Maar ik voel me nu gelukkig alweer een stuk beter ik mag weer op de wei mits ik me gedraag, want zodra ik ga lopen rennen en bokken moet ik er meteen uit! Dat mag namelijk niet van de dokter heeft mijn vrouwtje gezegd!
Ik geloof dat we Maandag 7 oktober weer naar de Emmeloorddokter gaan (moet ik weer 180 km in die rot trailer staan en dan gaan ze weer naar mijn benen kijken, mijn baasje hoopt dat ze dan gaan zeggen dat ze weer op mij mag gaan rijden, maar dat vindt ik persoonlijk helemaal niets! Het bevalt me wel dit luie leventje!

Maar aan de andere kant als ze weer op mij mag gaan rijden krijg ik ook weer meer eten nu sta ik op dieet omdat ik helemaal niets doe, sommige mensen vroegen zich af of ik alweer drachtig was! Maar dat is niet zo hoor baasje heeft me gewoon verwend met koekjes en vers gras! Is wel lief!

Verder heb ik nog ergens een lieve zoon staan, nou ja lief was ie niet want hij heeft vorig jaar mijn hele staart opgegeten! Ik ben benieuwd hoe het met hem is ik krijg wel steeds de groetjes van mijn vrouwtje als ze weer bij hem is geweest! Universe heet hij en hij is donkerbruin met zwarte benen een echte grote hengst gaat het worden zeggen de kenners nou ja ik zie het wel over 2 jaar als hij hier heen komt!
Veel vriendjes heb ik ook hierzo maar 1 van mijn beste vriendjes is een tijd geleden weg gegaan Lab heette hij en ik mis hem heel erg als ik hengstig was liep ik onder het rijden achter hem aan vrouwtje had niets meer te vertellen en lachen dat ze deden! Nou ik vond hem alleen maar lief!
Nou ik ga weer even gras eten
Tot gauw
Jamaica