IndianLady schreef:Ieder normaal denkend mens doet zoiets toch niet? Niet beter weten, kom nou toch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IndianLady schreef:Ieder normaal denkend mens doet zoiets toch niet? Niet beter weten, kom nou toch
LCharlotte schreef:Nee ze leggen het in het weiland omdat ze er van uitgaan dat ze er niet aan zou zitten?
Nou goed als ze nu ook in zien hoe dom ze waren dan verdienen ze strekte, maar ik wens de mensen vooral veel wijheid toe!
pharagirlke schreef:Is het eigenlijjk jou paard of dat van de buren?
Ik vind niet dat die mensen een paard verdienen, sorry, maar je weet heel goed dat paarden nieuwsgierig van aard zijn zeker als het op HUN domein aan komt. En ook dat paarden sowieso alles naar binnen spelen...Zeker als het leuke kleurtjes heeft en zoet ruikt...Da's als een kind een snoepje in zn mond steken en er vanuit gaan dat ie et niet in slikt. Hoop dat het dier het haalt maar vind het zeer onverantwoordelijk en heel erg zielig voor het paard in kwestie.
Mork schreef:pharagirlke schreef:Is het eigenlijjk jou paard of dat van de buren?
Ik vind niet dat die mensen een paard verdienen, sorry, maar je weet heel goed dat paarden nieuwsgierig van aard zijn zeker als het op HUN domein aan komt. En ook dat paarden sowieso alles naar binnen spelen...Zeker als het leuke kleurtjes heeft en zoet ruikt...Da's als een kind een snoepje in zn mond steken en er vanuit gaan dat ie et niet in slikt. Hoop dat het dier het haalt maar vind het zeer onverantwoordelijk en heel erg zielig voor het paard in kwestie.
Beetje kort door de bocht hoor?
Waarschijnlijk hebben ze gewoon helemaal niet stilgestaan bij de gedachte dat hun idee om dus chocolade eieren te verstoppen, dus slecht voor de pony kon zijn. Ik denk dat die mensen zichzelf nu waarschijnlijk ook wel stom zullen vinden. Ze wilden gewoon iets leuks doen met de pasen. Helemaal niet nagedacht dat die pony dus alles zou opeten.