Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leandros schreef:Hallo![]()
Mischien dat er al een topic overbestaat, maar wat vonden jullie van de show?
Ik vond het geweldig, en ben helemaal verliefd op een aantal pony's geworden.
En vond Temprament gelijk al iets hebben op stal en met het springen vond ik hem nog gaver.
Verder vond ik Emilion echt leuk en heb dan ook veel foto's van hem gemaakt.
En Tenerife VDL was echt een schat van een beest, Dramatic had ik niet eerder gezien hij viel me niet tegen.
er volgen nog foto's
Whiz schreef:leandros schreef:Hallo![]()
Mischien dat er al een topic overbestaat, maar wat vonden jullie van de show?
Ik vond het geweldig, en ben helemaal verliefd op een aantal pony's geworden.
En vond Temprament gelijk al iets hebben op stal en met het springen vond ik hem nog gaver.
Verder vond ik Emilion echt leuk en heb dan ook veel foto's van hem gemaakt.
En Tenerife VDL was echt een schat van een beest, Dramatic had ik niet eerder gezien hij viel me niet tegen.
er volgen nog foto's
Ik vond Tenerife in de stal helemaal geweldig.. wat een knuffel beer. Ik had hem al uitgekozen o.a. voor zijn goede karakter. En ben echt super content met mijn keuze voor mijn Draak van een Merrie (eenkennig). Veron is wellicht een goede keuze voor de volgende keer, maar weet niet hoe het karakter daarvan is.
Niezzz schreef:Ik heb het via internet gekeken zonder geluid, heb een paar hele mooie paarden langs zien komen, die ene met die bles die over die auto moest springen vond ik wel een mooie.
*Jolanda* schreef:Ja ik was er ook, wat een super show weer, echt petje af voor alle medewerkers![]()
Zeker jammer dat Flemmingh er niet was, weet iemand waar hij op het moment staat en watvoor blessure hij heeft?
Dramatic vond ik erg leuk, verder echt springers met humor gezien (sydney/tenerife)en de afsluiter was natuurlijk geweldig. Iemand hier al foto's van??
Niek123 schreef:Niezzz schreef:Ik heb het via internet gekeken zonder geluid, heb een paar hele mooie paarden langs zien komen, die ene met die bles die over die auto moest springen vond ik wel een mooie.
zonder geluid wat jammer! Die met de bles was Emmerton (EmilionxNimmedor).