Nieuwe haf!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 19:28

Wat een l u l van een handelaar Boos! Boos!
Als hij helemaal niks op papier wil zetten zou ik er geen paard meer kopen als ik jou was.
En als je het wel doet ga Mander dan a.u.b keuren.
Minco is namelijk ook een nakomeling van Maestro en heeft in zes gewrichten OCD.
Verdrietig Emmeloord denkt in dit geval aan een erfelijkheids kwestie.
Vandaar dat ik je ook aanraad om hem wel te laten keuren.
Verder zijn het moet ik toegeven paardjes met een gouden karakter,ze willen werken voor je tot ze er bij neervallen Knipoog
Kwa karakter zit je vast gebeiteld met Mander.
Knipoog Wat je ook doet ik wens je er heel veel sterkte en succes mee.
Mocht je nog wat meer willen weten ivm de OCD stuur me dan maar effe een mailtje.
Groetjes Alie.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 19:32

Jeetje, wat een rotstreek, maar ja, zo zijn de meeste handelaren, je moet erg uitkijekn met wat je doet. Heel veel succes met je Mander en het komt heus wel goed! Ieder paard heeft zijn eigen leuke kanten.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 10:33

hee volgens mij heb ik een foto van Mander gezien

Afbeelding

is dit hem??
zo ja een hele leuke pony!!

ik hoop dat je met hem meer plezier mee heb

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 13:38

Als het de haf is op de foto die letizia80 laat zien is,... heb je ene hele mooie gekocht!
Wel een ***handelaar zeg!
Idd, je kunt een rechtzaak beginnen, het is toch dat als je wint, dat de verliezer moet betalen? toch?

Hopen dat Mander goed gekeurd wordt!
Succes ermee!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 14:37

Ik kom net terug van de Americana, en lees dit! Heb je er al over gedacht om foto's te laten maken van Cindy haar benen (voorbenen gaat het hier over?) Om te kijken hoe ernstig het is? Om haar ondanks afkeuring alsnog te kopen?

Nee, doe dat dan toch maar beter niet. Als ze nu al kreupel loopt op de buigproef, dan is het toch wel heel serieus.

Jammer dat je je liefde kwijt bent, en ik hoop dat Mander goed bevalt....Ik vind het een hele leuke Haf. Misschien komt de Boem nog?

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 20:28

hetziet eruit als een leuke haf!!!! Ik wens je heeeeeel veeeeeel suc6!!!!

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 20:32

*Wow* Esther hij ziet er wel heel gaaf uit hoor.
Het is verder neit zo netjes van die handelaar, maar ik hoop echt dat je heel veel plezier met Mander hebt.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 21:03

leuk beessie hoor Kwijl Ben niet gek van haffies, maar sommige vind ik wel Kwijl pony's!

linda

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 09:00

Een echte handelaar dus.... zo ken ik nog wel zes van dezelfde soort verhalen. Nou ja, geef Mander een half jaar de tijd en oordeel dan nuchter over hem en jullie als combinatie. Dat is een goede periode om een juist oordeel te kunnen geven is mijn ervaring. Veel plezier met Mander!

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 11:31

Aaagh dit is ook wel een schatje!! net als cindy! heeeeel veel succes met mander en ik hoop dat je wel geluk met deze hebt! enne...past op hem ook het zadel???

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 11:40

Ben ik ook wel benieuwd naar ja, past het zadel?

Bovendien hebben er op de wedstrijd in Augsburg ook een paar Haffies meegedaan. Eentje werd er zelfs kampioen bij de reining Jeugd. Dusse, we rekenen op jouw!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 11:47

Ik zou hier niet mee akkoord gaan. Hij MOET dat paard terugnemen. Hij is niet betrouwbaar. Mag ik weten waar cindy op afgekeurd is?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 22:26

Balen van Cindy, oliebol handelaar, maar heeeel fijn dat je weer een nieuwe leukerd hebt gevonden. Gefeliciteerd!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 09:27

Ik vind het een hardstikke leuke Haf Esther! Van z´n bouw heeft ´ie veel van Beer weg Lachen ! Hopenlijk wordt ie goed gekeurd!! Mocht dit niet het geval zijn en moet je hem weer terug brengen (inruilen voor een andere) zou ik "Mijnheer" de handelaar toch wel even fijntjes vertellen, dat je bij deze praktijken hém natuurlijk niet met goed geweten bij vrienden en bekenden kan aanbevelen Schijnheilig ! Kom op meid, jij bent toch werkelijk niet op je mondje gevallen Knipoog !!!

Jurga schreef:
Jeetje, wat een rotstreek, maar ja, zo zijn de meeste handelaren, je moet erg uitkijken met wat je doet.

Dit is ten dele waar, een serieuse handelaar heeft ook een naam te verliezen! Ze leven van deze handel en een gode naam is sneller kapot gemaakt, dan op gebouwd }> !!!

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 11:59

Veel plezier en geluk met je nieuwe paardje!!!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 14:43

idd leuke haf!

veel plezier ermee Haha!